Proslave rođendana u specijaliziranim dječjim igraonicama posljednjih su desetak godina u Hrvatskoj postale iznimno popularne. Bilo da se radi o realizaciji pojedinačnih poduzetničkih ideja ili načinu na koji se vodeće kulturne institucije približavaju svojim najmlađim posjetiteljima, zajednički im je cilj slavljenicima osigurati nekoliko sati nezaboravne zabave, ali i zaraditi.
Među njima je i Muzej suvremene umjetnosti (MSU) koji je od ulaska u novu zgradu 2009. godine pokrenuo zabavno edukativni program MSU rođendaonica i time ponudio ponešto drugačiju mogućnost proslave rođendana, otkrila nam je Zvjezdana Murseli iz marketinga muzeja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu