Četrdesetu godišnjicu legendarnog modela 911 Porsche proslavlja predstavljanjem najbržih 911-ica u povijesti.
Izgled je prepoznatljivo klasičan, no novi 911 Turbo i Turbo S donose mnoge novosti ispod karoserije. Oba modela su sad opremljena elektrohidrauličkim pogonom na sve kotače te upravljivom stražnjom osovinom. Zahvaljujući tim, ali i brojnim drugim novostima, ovaj automobil legendarnu stazu Nürburgring Nordschleife na serijskim gumama prolazi za manje od 7 minuta i 30 sekundi, što je otprilike vrijeme Nissana GT-R, Porschea Carrere GT i Paganija Zonde F. Oba 911 Turbo opremljena su šesterocilindričnim motorom obujma 3,8-litara s dva turbopunjača.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu