Posljednjih godina sve su zapaženiji novi trendovi u maloprodaji. Tako su robne marke 2004. imale oko 5 posto udjela, u 2013. narasle su na 20 posto, u prehrani na 24 posto. Hrvati sve više slijede trendove prepoznatljive i na mnogim europskim tržištima, češće košaricu pune robnim markama nego brendiranim proizvodima. Je li tome razlog recesija i pad potrošnje ili uvjerenje u kvalitetu robnih marki?
Može li se ostvariti jače povezivanje prehrambene industrije i trgovine koje bi u uvjetima krize pokrenulo makar i minimalni gospodarski rast. Kako potaknuti tu suradnju, je li domaća proizvodnja (ne)konkurentna naspram uvoza, ima li inovativan asortiman s kojim može na police maloprodaje?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu