Jedna od najvećih domaćih prehrambenih kompanija upustila se u kreiranje posve novog imidža za svoj najpoznatiji proizvod koji je ujedno na vrhu ljestvice najmoćnijih hrvatskih brendova svjetske slave. Riječ je o Podravki koja je novom marketinškom kampanjom za Vegetu krenula u jednom, priznaju i sami, potpuno novom smjeru.
A da su izabrali pravi put dokazuju pozitivne reakcije publike i pohvale struke. Iz sam kompanije objašnjavaju kako komunikacijska platforma Vegeta Slobodno kuhaj šalje novu, moderniju i dinamičniju sliku ovog brenda, onu koja je u skladu s razvojem kulinarstva, pristupa kuhanju i općenito novom lifestyleu kakav danas njeguje golem broj potrošača. "Cijeli projekt puno je širi od same komunikacijske platforme, a uključuje i intenzivan inovacijski ciklus marke. Osvježen je cjelokupni vizualni identitet, a asortiman Vegeta proizvoda nadopunjen je novima", kažu u kompaniji. Osnovni cilj nove kampanje bila je nadogradnja imidža Vegete i modernizacija brenda kako bi otvorili i učvrstili vezu s mlađim potrošačima, koji su u potrazi za novim okusima i načinima pripreme hrane, onima koji će oblikovati potražnju za Vegetom u budućnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.U laži su kratke noge. Nije Vam baš pamentno za brand.
Uključite se u raspravu