Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Planirate prodati svoj automobil jednog dana? Ovo su boje koje morate izbjegavati pri kupnji

Autor: Poslovni.hr
19. travanj 2022. u 10:49
Podijeli članak —
Foto: Pixabay

Mobile.de je primijetio da se se isti automobili sa živopisnijim bojama mnogo manje pregledavaju na internetskim oglasima.

Svi koji koji imaju u planu jednog dana prodati svoje vozilo, moraju računati na još jednu itekako zanimljivu činjenicu, a to je da je itekako važan utjecaj boje vozila. Njemačka platforma za prodaju automobila Mobile.de provela je veliko istraživanje i pokazalo se da izbor boje itekako može koštati.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Na automobilu u ljubičastoj boji ćete izgubiti oko 27,2 posto od prosječne cijene vozila, srebrnoj 25 posto, zlatnoj 23,1 posto, crvenoj 11,5 posto, plavoj 9,8 posto te zelenoj 1,3 posto. Svi oni koji su kupili crveni Volkswagen Passatu ili BMW serije 5, namučit će se u prodaje, kažu u Mobile.de,  prenosi HAK revija.

Svi koji koji imaju u planu jednog dana prodati svoje vozilo, moraju računati na još jednu itekako zanimljivu činjenicu, a to je da je itekako važan utjecaj boje vozila. Njemačka platforma za prodaju automobila Mobile.de provela je veliko istraživanje i pokazalo se da izbor boje itekako može koštati.

Na automobilu u ljubičastoj boji ćete izgubiti oko 27,2 posto od prosječne cijene vozila, srebrnoj 25 posto, zlatnoj 23,1 posto, crvenoj 11,5 posto, plavoj 9,8 posto te zelenoj 1,3 posto. Svi oni koji su kupili crveni Volkswagen Passatu ili BMW serije 5, namučit će se u prodaje, kažu u Mobile.de,  prenosi HAK revija.

Ako baš volite žarku boju na svom limenom ljubimcu, boja koja bi mogla postići čak 5,4 posto višu cijenu od prosjeka pri prodaji vozila je narančasta. Bolji izbor su bijela s 5,9 posto, crna s 9,5 posto, siva s 9,7 posto i žuta s 13,3 posto. Mobile.de je primijetio da se se isti automobili sa živopisnijim bojama mnogo manje pregledavaju na internetskim oglasima nego oni s neutralnijim bojama poput sive ili crne.

Autor: Poslovni.hr
19. travanj 2022. u 10:49
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close