Vijest da Karlovačka pivovara mijenja ime u Heineken Hrvatska u javnosti je prošla bez velike pompe, unatoč tome što se radi o kompaniji iza koje stoji više od stoljeća tradicije i čija se strategija temeljila upravo na njoj.
Ipak, reakcije nisu izostale u lokalnoj zajednici u kojoj mnogi negoduju, a u Karlovačkoj pivovari kažu da su one "u skladu s očekivanjima i komunikacijom". A u "komuniciranju novog imena", tvrde, nije bilo potrebe za posebnom medijskom strategijom. Kako nam je kazao Alexander Gerschbacher, predsjednik uprave Karlovačke pivovare svi važni dionici o promjeni imena obaviješteni su kroz uobičajene kanale. Zaposlenici su pak vijest o promjeni dobili na redovnom kompanijskom sastanku, nakon čega je uslijedio briefing za medije. To je koincidiralo s predstavljanjem novog brenda piva, i to poprilično nacionalnog imena – Sokol što se moglo se protumačiti i kao svojevrstan spin.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.[emo_naivan]
Sokol ga nije volio…
Uključite se u raspravu