Studio za vizualne komunikacije Tumpić/Prenc iz Rovinja, koji čine Anselmo Tumpić i Sara Prenc Opačić, ostvario je novi zapaženi posao za Groupe Bel, francuskog mljekarskog velikana, jednog od najvećih proizvođača sira u Europi. Rovinjski kreativci surađuju s kompanijim umjetničkim laboratorijem Lab'Bel, kojemu su osmislili vizualni identitet za izložbu Metaphoria III u listopadu i studenom u Parizu.
"Na izložbi s temom selidbe kreirali smo motiv na plakatu kutije iz koje izlazimo i gledamo prema nebu i tako možemo putovati unedogled", kaže Tumpić, naglasivši da su se poigrali riječima metafora i euforija i tako dali, dodaje, novu dimenziju riječima prijevoz i prelivanje radosti. Za Lab'Bel su već radili vizualne komunikacije radi promocije novih izdanja sireva s motivima djela popularnih likovnjaka na ambalaži pa ističu da su im projekti za francuskoga giganta koji postoji od 1865. i posluje u 33 zemlje potvrda uspjeha i kvalitete.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu