Novu kreativnu marketinšku kampanju za Čokolino, s Tončijem Huljićem u glavnoj ulozi, zamijetilo je čak 84 posto ljudi u Hrvatskoj, čime je gotovo dvostruko nadmašila prosjek sličnih kampanja i postala jedna od najzamjećenijih kampanja koje su do sada mjerene, pokazalo je istraživanje agencije Ipsos. Time je potvrđeno da je kampanja koja je od prvoga dana emitiranja izazvala brojne reakcije, u konačnici ostvarila izniman uspjeh i pozicionirala se u svim tržišnim segmentima.
Uz jačanje pozicije jednog od najpopularnijih domaćih brendova, istraživanje koje je provedeno na nacionalno reprezentativnom uzorku ispitanika potvrdilo je da je popularni Čokolino dominantno omiljeni brend kojega čak 78 posto ispitanika smatra najpozitivnijim u odnosu na sve ostale brendove dostupne na tržištu, dok ga istodobno odabire gotovo polovica, 47 posto, ispitanih potrošača. Kampanja je također dodatno utjecala na opći dojam i pozitivnu percepciju, ali i naklonost javnosti prema ovom popularnom brendu, slijedom čega je trećina ispitanika izrazila dodatni poticaj za kupnju i konzumaciju Čokolina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu