Ovo su trenutačno najopasniji automobili na svijetu

Autor: Poslovni.hr , 26. kolovoz 2019. u 10:04
Foto: Getty Images

‘Etika vam nalaže – ako postoji veći rizik prestanite.’

Robbie Miller je godinama radio u Uberovom projektu autonomnih vozila i kao operativni menadžer je više puta upozoravao nadređene da postoje problemi sigurnosne prirode. Pet dana nakon što je šefovima poslao e-mail i upozorio da vozači u autonomnim automobilima moraju biti bolje obučeni, Uberovo autonomno vozilo pogazilo je Elaine Herzberg u Tempi u Arizoni i usmrtilo je. Bilo je to 13. ožujka 2018. godine. Miller kaže da autonomna vozila na testiranjima u prosjeku imaju jednu nesreću na svakih 23.500 kilometara – što je češće nego kod klasičnih automobila s vozačima, piše HAK revija.

– Etika vam nalaže – ako postoji veći rizik prestanite. No, tim tvrtkama koje imaju flote od više stotina vozila očigledno je teško reći: imamo problem! To bi značilo da moraju povući sva vozila i istraživati moguće uzroke. Istovremeno bi im besposleno sjedilo nekoliko stotina vozača. No, zbog sigurnosti se takve odluke moraju donijeti – kaže Miller.

Komentari (2)
Pogledajte sve

Ako se automobil reklamira kao autonomno vozilo, onda proizvođač mora stajati iza te tvrdnje ili smanjiti prognoze i nastaviti prezentirati ih kao sustave asistencije – ne i autonomne vožnje. Izvlačenje na vozača više neće prolaziti ako se iz marketinških razloga sve više bude isticala autonomnost – završiti će na sudu kao i svi koji su do sada zavaravali potrošače i mislili da nikada neće odgovarati za posljedice marketinga.

Automobil ne može biti kriv, vozaći se uspavaju uz autopilota, ne prate promet, i to je to.

New Report

Close