Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Ovo su trenutačno najopasniji automobili na svijetu

Autor: Poslovni.hr
26. kolovoz 2019. u 10:04
Podijeli članak —
Foto: Getty Images

‘Etika vam nalaže – ako postoji veći rizik prestanite.’

Robbie Miller je godinama radio u Uberovom projektu autonomnih vozila i kao operativni menadžer je više puta upozoravao nadređene da postoje problemi sigurnosne prirode. Pet dana nakon što je šefovima poslao e-mail i upozorio da vozači u autonomnim automobilima moraju biti bolje obučeni, Uberovo autonomno vozilo pogazilo je Elaine Herzberg u Tempi u Arizoni i usmrtilo je. Bilo je to 13. ožujka 2018. godine. Miller kaže da autonomna vozila na testiranjima u prosjeku imaju jednu nesreću na svakih 23.500 kilometara – što je češće nego kod klasičnih automobila s vozačima, piše HAK revija.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

– Etika vam nalaže – ako postoji veći rizik prestanite. No, tim tvrtkama koje imaju flote od više stotina vozila očigledno je teško reći: imamo problem! To bi značilo da moraju povući sva vozila i istraživati moguće uzroke. Istovremeno bi im besposleno sjedilo nekoliko stotina vozača. No, zbog sigurnosti se takve odluke moraju donijeti – kaže Miller.

Robbie Miller je godinama radio u Uberovom projektu autonomnih vozila i kao operativni menadžer je više puta upozoravao nadređene da postoje problemi sigurnosne prirode. Pet dana nakon što je šefovima poslao e-mail i upozorio da vozači u autonomnim automobilima moraju biti bolje obučeni, Uberovo autonomno vozilo pogazilo je Elaine Herzberg u Tempi u Arizoni i usmrtilo je. Bilo je to 13. ožujka 2018. godine. Miller kaže da autonomna vozila na testiranjima u prosjeku imaju jednu nesreću na svakih 23.500 kilometara – što je češće nego kod klasičnih automobila s vozačima, piše HAK revija.

– Etika vam nalaže – ako postoji veći rizik prestanite. No, tim tvrtkama koje imaju flote od više stotina vozila očigledno je teško reći: imamo problem! To bi značilo da moraju povući sva vozila i istraživati moguće uzroke. Istovremeno bi im besposleno sjedilo nekoliko stotina vozača. No, zbog sigurnosti se takve odluke moraju donijeti – kaže Miller.

Autor: Poslovni.hr
26. kolovoz 2019. u 10:04
Podijeli članak —
Komentari (2)
Pogledajte sve

Ako se automobil reklamira kao autonomno vozilo, onda proizvođač mora stajati iza te tvrdnje ili smanjiti prognoze i nastaviti prezentirati ih kao sustave asistencije – ne i autonomne vožnje. Izvlačenje na vozača više neće prolaziti ako se iz marketinških razloga sve više bude isticala autonomnost – završiti će na sudu kao i svi koji su do sada zavaravali potrošače i mislili da nikada neće odgovarati za posljedice marketinga.

Automobil ne može biti kriv, vozaći se uspavaju uz autopilota, ne prate promet, i to je to.

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close