Koja je najvažnija karakteristika pri odabiru automobila? Prema istraživanju koje je proveo AltroConsumo među 52.000 francuskih, belgijskih, španjolskih, portugalskih i talijanskih vozača, u više od trećine slučajeva pouzdanost je na prvom mjestu. Na temelju ove ankete i upoređivanjem brojnih podataka koje su dali sami potrošači – posebice starosti automobila, broju prijeđenih kilometara i broju i/ili ozbiljnost kvarova – bilo je moguće stvoriti indeks pouzdanosti za različite marke automobila, piše Revija HAK.
U segmentu gradskih automobila dominiraju japanske i korejske marke, posebno japanske: na vrhu liste (s pet zvjezdica i značajkom najpouzdanija marka) nalazi se Toyota, a zatim slijede Mitsubishi i Honda. Iza njih slijede Suzuki, Kija, Hyundai i Mazda. Potonja s pet zvjezdica, ali bez dodatka “brend od najvećeg povjerenja”. Europski lider na ljestvici je Dacia (8. mjesto), a odmah iza nje je njemački lider Volkswagen.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu