U prošloj godini HRT uspio čak 84,5 posto pretplata od korisnika naplatiti redovnom naplatom, bez kontrolora i ovrha.
Ta stavka javnoj TV-kući donosi gotovo 91 posto ukupnih prihoda, koji su u 2013. iznosili 1,41 milijardu kuna. Od oglašavanja, pak, HRT ubire 7,5 posto prihoda, odnosno 106 milijuna kuna. Oglasi su, naspram prethodne godine, ipak bilježili podbačaj, čak od gotovo 19 posto. Taj bi iznos vjerojatno bio i lošiji da se nije, kako je navedeno u godišnjem izvješću HRT-a, koje je jučer prihvatila Vlada, pribjeglo promjeni cjenovne politike. "Konkurencija je imala vrlo agresivnu cjenovnu politiku, a bili su i jači u gledanostima prema podacima AGB-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu