Alain Groenendaal jedan je od vodećih marketinških stručnjaka. Impresivnu globalnu karijeru posljednjih godina ostvaruje u Greyu, poznatoj reklamnoj agenciji koja je prošle godine obilježila stotinu godina postojanja pod motom "Grey – legendarno učinkoviti od 1917." Prošle je godine Grey dovršio akviziciju većinskog udjela u agenciji Bruketa&Žinić OM kao i 50% udjela u sestrinskoj agenciji Brigada, čime je agencija Bruketa&Žinić&Grey postala Greyev globalni dizajn i digitalni hub. Groenendaal je u Zagrebu nedavno boravio na godišnjem europskom Grey Creative Councilu, redovitom okupljanju vodećih kreativnih direktora iz cijele Europe.
U čemu je važnost hrvatske agencije Bruketa&Žinić&Grey za Grey mrežu?
Ovo je za nas ključna akvizicija u posljednje dvije-tri godine. Bruketa&Žinić došli su nam na radar kada su dobili priznanje Međunarodne male agencije godine 2013. Ono što volimo je njihov duh i inovativan pristup dizajnu, kako oživjeti proizvod, učiniti ga relevantnim, da postane dio dugoročnog korisničkog iskustva. Oni su za nas jedna od tri najbolje svjetske agencije za dizajn i digitalni performance, zbog načina rada i razmišljanja. Ne događa se često da na današnjem tržištu otkrijete agenciju s ovako jedinstvenim i holističkim pristupom komunikaciji. Uvjeren sam da će tim agencije Bruketa&Žinić&Grey definitivno doprinijeti našim sposobnostima i vrijednostima za klijente unutar svjetske Grey mreže. Prema našim predviđanjima, oko 50 posto prihoda agencije Bruketa&Žinić&Grey ove će godine biti internacionalno.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu