Kraj ljeta i ulazak u jesen 2020. intenzivno je, ali i slavljeničko razdoblje za francuski Peugeot. Brend sa zaštitnim znakom lava “pod šapom” tog kralja životinja raste i razvija se već točno 210 godina i upravo se naveliko priprema za vrhunac ceremonije koja će se dogoditi 26. rujna, na datum kada je pradavne 1810. godine kompanija Peugeot Frères Aînés službeno osnovana i upisana u sudske registre. I dok čekam da na test stignu ovih dana predstavljene, nove SUV perjanice 3008 i 5008, objavu testa puno sitnije, ali ništa manje sjajnije “zvijezde” ovog brenda, 208-ice namjerno sam ponešto prolongirala kako bih ju tempirala baš u ovo, za Peugeot toliko važno obljetničko razdoblje. Zašto? Pa zato što mi se čini da je, unatoč već pomalo dosadnoj vladavini SUV-ova na ljestvicama popularnosti, upravo maleni gradski 208 možda najživopisniji dokaz velikog napretka ovog proizvođača posljednjih godina. Test dizelske izvedbe objavila sam još u svibnju, a nakon što sam s benzincem službenog naziva Peugeot 208 GT line PureTech 100 S&S utvrdila gradivo, mirne duše mogu reći da se od malenog gradskog automobila više ne treba ni tražiti. Osim ako ste baš drastično sitničavi. Jer, nakon sedmodnevnog testa tijekom kojeg sam s ovim žutim šarmerom prevalila gotovo 1000 kilometara, požalila sam samo za jednim – što ga na kraju balade nisam trajno parkirala u svoju garažu.
VELIKE VRLINE POD MALOM KAROSERIJOM
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu