Google je nedavno objavio da je 56 posto oglasa na digitalu objavljeno tako da nisu vidljivi. Portal Media-marketing komentar je dao Timotej Gala, direktor Httpoola.
"To je činjenica koje smo u Httpoolu bili svjesni još prije osam godina. Zato smo i lansirali 'potvrđene' oglase kao standard u okviru naše platforme još 2008. U biti smo sada, kada je Google lani lansirao, samo prilagodili limite što je potvrđen oglas i potvrdili standarde koje ćemo svi koristiti. Mi smo na početku poštovali pravilo da 70 posto oglasa mora biti u vidnom polju barem dvije sekunde. Google se odlučio za jednu sekundu i 50 posto vidljivosti. I po našim statistikama, po državama u kojima smo prisutni, zaključujemo da 40 posto oglasa nije vidljivo", rekao je Gala.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu