Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Nevidljivo je 56 posto oglasa

Autor: Poslovni dnevnik
03. veljača 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Timotej Gala, direktor Httpoola

Vijest iz Googlea.

Google je nedavno objavio da je 56 posto oglasa na digitalu objavljeno tako da nisu vidljivi. Portal Media-marketing komentar je dao Timotej Gala, direktor Httpoola.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"To je činjenica koje smo u Httpoolu bili svjesni još prije osam godina. Zato smo i lansirali 'potvrđene' oglase kao standard u okviru naše platforme još 2008. U biti smo sada, kada je Google lani lansirao, samo prilagodili limite što je potvrđen oglas i potvrdili standarde koje ćemo svi koristiti. Mi smo na početku poštovali pravilo da 70 posto oglasa mora biti u vidnom polju barem dvije sekunde. Google se odlučio za jednu sekundu i 50 posto vidljivosti. I po našim statistikama, po državama u kojima smo prisutni, zaključujemo da 40 posto oglasa nije vidljivo", rekao je Gala.

Google je nedavno objavio da je 56 posto oglasa na digitalu objavljeno tako da nisu vidljivi. Portal Media-marketing komentar je dao Timotej Gala, direktor Httpoola.

"To je činjenica koje smo u Httpoolu bili svjesni još prije osam godina. Zato smo i lansirali 'potvrđene' oglase kao standard u okviru naše platforme još 2008. U biti smo sada, kada je Google lani lansirao, samo prilagodili limite što je potvrđen oglas i potvrdili standarde koje ćemo svi koristiti. Mi smo na početku poštovali pravilo da 70 posto oglasa mora biti u vidnom polju barem dvije sekunde. Google se odlučio za jednu sekundu i 50 posto vidljivosti. I po našim statistikama, po državama u kojima smo prisutni, zaključujemo da 40 posto oglasa nije vidljivo", rekao je Gala.

 "Vjerujem da će oglašivači aktivno početi razmišljati gdje daju svoj novac i s kim posluju. Rješenje za taj problem već postoji, agencije i oglašivači ih moraju početi zaista provoditi. Internet industrija, internet oglašavanje ima još niz drugih problema i svaki se rješava posebno tako da ja u tome ne vidim posebne probleme. Mi smo to nudili i marketirali još 2008., ali do sada su samo rijetki oglašivači prepoznali to kao dodanu vrijednost i od većine agencija nisu to eksplicitno zahtijevali. Možda će sada promijeniti svoje mišljenje, jer je Google na to upozorio", zaključio je Gala. 

Autor: Poslovni dnevnik
03. veljača 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close