Netflix napravio potez koji je iznenadio mnoge

Autor: Poslovni.hr/Hina , 08. listopad 2022. u 14:48
Foto: Pixabay

Dugometražni film će se prikazivati samo u 600 dvorana, uglavnom u SAD-u i na tržištima poput Velike Britanije, Španjolske, Australije i Njemačke.

Netflix, servis za streaming, dugo optuživan da je grobar kina, ovih dana je sklopio neobično partnerstvo s trima velikim mrežama kino dvorana u Sjedinjenim Državama, ustupivši im pravo na prikazivanje drugog dijela franšize “Nož u leđa” (“Knives Out”).

“Stakleni luk: tajna noža u leđima”, triler u kojemu britanska filmska zvijezda Danel Craig tumači pronicljivog detektiva, počet će se prikazivati u kinima u tjednu od 23. do 29. studenog, navodi se u priopćenju objavljenom u četvrtak.

Velika platforma za internetski prijenos sadržaja potpisala je ugovor s trima najvećim američkim kino mrežama, Regalom, AMC-om i Cineworldom kako bi im ustupila to ekskluzivno pravo: pretplatnici na platformu morat će pak čekati do 23. prosinca kako bi film gledali kod kuće.

Dugometražni film će se prikazivati samo u 600 dvorana, uglavnom u SAD-u i na tržištima poput Velike Britanije, Španjolske, Australije i Njemačke.

“Presretan sam (…) Ovi filmovi su napravljeni da dirnu publiku i jedva čekam da osjetim energiju pune dvorane”, reagirao je redatelj Rian Johnson, navodi se u priopćenju.

Netflix je lani platio više od 460 milijuna dolara za otkup franšize za “Nož u leđa” koji je bio velik filmski hit.

Komentirajte prvi

New Report

Close