Neobična crna ovca je ‘teaser’ Tele2

Autor: Majda Žujo,VLM , 09. svibanj 2011. u 22:00

Mnogi su tijekom proteklog tjedna i vikenda na plakatima po gradu, zidovima ili izlozima te oglasima na mnogim portalima mogli primijetiti neobičnu crnu ovcu u raznim pozama.

Oglasna kampanja vodi na internet stranicu Crnaovca.hr na kojoj se može pratiti gdje je sve ta crna ovca viđena, a posjetitelji stranice mogu i sami slati svoje dokaze, odnosno fotografije gdje su je vidjeli. Naime, kako doznajemo, radi se o novoj kampanji mobilnog operatera Tele2. Iako u Tele2 nemaju komentara na upit radi li se o teaseru za novu kampanju, Crna ovca se čini kao logičan nastavak kampanje ‘Cheap sheep’ u kojoj je također ovca bila zaštitni znak. U korist takvog zaključka ide i činjenica da je Tele2 sličnu kampanju, naziva ‘Black Sheep’, imao prije dvije godine u Švedskoj i Nizozemskoj, a osmislila ju je švedska agencija Forsman & Bodenfors. S obzirom da je u Hrvatskoj za Tele2 do sada kampanje radio kreativni tim agencije Bruketa&Žinić, možemo pretpostaviti da je i ovu kampanju radila ta agencija, no službenu potvrdu nismo dobili. Iako je neke naziv Crna ovca mogao podsjetiti i na manifestaciju koja se do ove godine održavala u Baški na otoku Krku, ona s njom nema veze. Boris Lešić, direktor riječke marketinške agencije Studio Conex koji je osmislio i zaštitio ime Crna ovca, kaže kako je taj brend zaštićen jedino u ugostiteljskom smislu, odnosno kao event, što znači da ga bilo tko u telekom ili nekoj drugoj industriji može slobodno koristiti.

Komentirajte prvi

New Report

Close