Nema uspjeha bez osluškivanja tržišta i zaposlenika, istraživanja te inovacija

Autor: Marta Duić , 28. srpanj 2015. u 22:00
Ira Kaufman održao je predavanje u Podravki

Digitalni strateg i marketinški konzultant svjetskoga glasa, o važnosti digitalnoga marketinga u poslovanju današnjih tvrtki, poslovnim strategijama i utjecaju društvenih medija.

Digitalni strateg i marketinški konzultant Ira Kaufman pomaže kompanijama, od onih multinacionalnih do startup tvrtki, u brendiranju, marketingu na društvenim mrežama, integraciji digitalnog marketinga i transformaciji njihovih marketinških stategija. Ima 35 godina iskustva iz poslovnog, neprofitnog i edukacijskog okruženja u stvaranju održivih rješenja na digitalnom tržištu.

Surađivao je s Phillipom Kotlerom, kojeg često nazivaju "utemeljiteljem suvremenog marketinga", na unapređivanju inicijativa u društvenom marketingu. Predsjednik je Entwine Digitala, kompanije koja priprema organizacije da postanu digitalno konkurentne i usmjerava ih kroz digitalnu transformaciju. Na američkom Northwestern University, Lynchburg College School of Business and Economics i na različitim radionicama za viši menadžment diljem svijeta predavo je i pokrenuo tečajeve vezane uz digitalni marketing i društveno poduzetništvo.

Njegova posljednja knjiga "Digital Marketing: Integrating Strategy and Tactics with values" pruža jedinstven uvid u tu branšu i priručnik je koji mnogima može pomoći u transformaciji i prilagodbi digitalnome marketingu. Za nedavna posjeta Hrvatskoj održao je predavanje u Podravki. U razgovoru za Poslovni dnevnik otkriva, među ostalim, kako uspješno integrirati digitalni marketing u poslovanje.

Kako prepoznati je li poslovanje dovoljno snažno da preživi na modernom digitalnom tržištu?
Postoje četiri čimbenika koji bi vam trebali pomoći utvrditi možete li opstati i biti uspješni na današnjem digitalnom tržištu. Ako slušate i reagirate na svoje ciljno tržište, ako svojim zaposlenicima omogućujete sudjelovanje i uključivanje u sve segmente poslovanja, ako prikupljate relevantne podatke na tržištu prije donošenja odluka, ako orijentirate svoju organizaciju prema revolucionarnom i inovativnom te razvijate digitalno razmišljanje, zasigurno ćete uspjeti na modernom tržištu.

Može li danas posao preživiti bez dobre digitalne strategije?
Strategija ovisi o ciljanom tržištu. Danas je nužno imati integriranu digitalnu strategiju koja vam je potrebna i za domaće i za inozemno tržište. Iako takozvana milenijska generacija globalno dijeli iste vrijednosti, prisutne su nijanse koje se razlikuju i ovise isključivo o lokalnom tržištu. Drugi faktor razlikovanja leži u orijentaciji tvrtke, odnosno u tome je li posrijedi model "business to business" ili "business to customer".

Što je najvažnije što ljudi trebaju znati prije nego što se odluče krenuti u digitalni marketing?
Tvrtke moraju pristati na temeljne vrijednosti svoje kompanije i razumjeti kako će te vrijednosti biti integrirane u njihov brend. U ovom transparentnom svijetu, gdje potrošači imaju visoka očekivanja od tvrtki i onog što im obećavaju, usklađene vrijednosti najviše će biti u službi dugoročnih ciljeva i omogućit će održive rezultate i ishode poslovanja za svaku tvrtku.

Što bi trebao biti glavni fokus u razvoju strategije?
Najvažnija je integracija. Tvrtke često imaju razne imperativne taktike, no važna je integrirana strategija, koja obuhvaća tradicionalne i nove marketinške metode kroz razne poslovne funkcije te kroz vrijednosni lanac. To je vrlo važno za stvaranje sinergije, koja je nužna za uspjeh i izvrsnost.

Može li svjetski poznat brend preživjeti na tržištu bez strategije u društvenim medijima?
Društveni mediji nisu odgovor, već alat koji je dio integralne digitalne marketinške strategije. Pravi, svjetski poznati brendovi moraju uključivati i dijeliti vrijednosti svih dionika brenda. Ta nova poslovna paradigma stvaranja zajedničkih vrijednosti najbolje sumira važnost integrirane strategije.

Koje su glavne prednosti marketinga koji je usmjeren na društvene medije?
Društveni mediji potiču razgovor i uključenost potrošača u razvoj i postavljanje proizvoda i usluga na vodeće pozicije na tržištu. Društveni mediji omogućuju učinkovitiji prijenos našeg seta vrijednosti, koji je od vitalne važnosti za svakog novog potrošača. 

Komentirajte prvi

New Report

Close