Natpis s poruku ‘Nemoj se cijepiti’ privukao veliku pažnju: Nije ono što mislite

Autor: Poslovni.hr , 27. rujan 2021. u 10:04
Foto: Twitter

Kada se otvori web stranica, poruka s kamiona se nastavlja: “Cijepite se odmah, ako ne, vidimo se uskoro.”

U okrugu Macklenburg u Sjevernoj Karolini, u kojem se nalazi najveći državni grad Charlotte, postotak stanovnika cijepljenih protiv Covida-19 ispod je nacionalnog prosjeka, na 51,1 %, izvještava CDC.

Prošloga tjedna, jedan od korisnika Twittera objavio je sliku kamiona s velikim natpisom “Nemoj se cijepiti”. Iako se na prvi pogled činilo da je riječ o strategiji antivaksera, ispostavilo se da se radi o poruci pogrebnog poduzeća Wilmore, prenosi RTL.

Katie Guenther objavila je sliku kamiona uz opis “Znate da volim dobre marketinške strategije, a ovo je jedna od takvih.”

No neki korisnici Twittera nisu to smatrali osobito duhovitim. “670 000 ljudi ovo ne smatra smiješnim”, napisao je jedan od korisnika, te uz to objavio video dizanja 670.000 bijelih zastava u Washingtonu, apelirajući na broj žrtava od koronavirusa.

Ispod velikog natpisa na kamionu, nalazi se oglas za web stranicu navodnog pogrebnog poduzeća. Kada se otvori web stranica, poruka s kamiona se nastavlja: “Cijepite se odmah, ako ne, vidimo se uskoro.”

Nakon odlaska na spomenutu web stranicu, posjetitelji otkriju da pogrebno poduzeće zapravo i ne postoji. Naime klikom na riječi “Cijepite se odmah”, posjetitelje se preusmjerava na stranicu o cijepljenju, tvrtke StarMed Healthcare, centra za hitnu skrb u Charlotteu.

Kampanja iz druge perspektive

Boone Oakley, oglasna agencija iz Charlottea, došla je na ideju za kampanju kako bi potaknuli ljude na cijepljenje.

“Gotovo svi zaposlenici Boone Oakleya cijepljeni su u StarMedu”, za Newsweek objašnjava David Oakley, predsjednik agencije. Navodi kako su on i njegov tim saznali za centre hitne njege baš preko ove šaljive Twitter objave. “Većina kampanja koja potiče cijepljenje je izravna”, govori Oakley. “Mi smo htjeli prići kampanji iz druge perspektive.”

Nakon što su osmislili ideju, kupili su mobilni reklamni pano od tvrtke Crenshaw Visions u Južnoj Karolini. Iako su bili skeptični oko cijele kampanje, Oakley kaže da ako se bar jedna osoba cijepi zbog natpisa na kamionu, kampanja se smatra uspješnom.

Komentirajte prvi

New Report

Close