Native advertising je vrsta oglašavanja, obično na internetu, ali i drugdje, koji odgovara obliku i funkciji platforme na kojoj se pojavljuje. U mnogim slučajevima, manifestira se kao ni članak ili video produkciji oglašivača s posebnom namjerom da promovira proizvod, dok je odgovarajući oblik i stil jednak onome koji bi se inače mogao vidjeti u radu redakcije. Riječ “native” se odnosi na ovaj koherentnost sadržaja s drugim medijima koji se pojavljuje na toj platformi. Native oglasi odgovaraju vizualnom dizajnu medija i platforme te izgledaju poput prirodnog i uobičajenog sadržaja.
“Native advertising definitivno je jedan od kanala uspješnog oglašavanja i to zbog prirodnog vezanja uz interese i potrebe ljudi, što i sam njegov naziv govori. S obzirom na to da su potrošači danas izloženi brojnim porukama, a njihova pažnja i konzumacija pojedinih medija i kanala sve je selektivnija i kraća, koncept native advertisinga je dao dobar odgovor. Kroz native poruka brenda pojavljuje se u trenutku kada je potrošač senzibiliziran za temu koju mu plasiramo, znači postoji interes i potreba i time je efikasnost komunikacijske poruke veća”, tvrdi Sanja Petek Mujačić, izvršna direktorica agencije Bruketa&Žinić OM.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu