Na okruglom stolu u organizaciji Poslovnog dnevnika Quo vadis? Naznaka smjera razvoja oglašivačke i PR industrije stručnjaci iz obje industrije Dunja Bua Maričević, direktorica Pragma komunikacije, Davor Bruketa, kreativni direktor Bruketa&Žinić OM, Petar Pavić, direktor za digitalne medije u Real grupe, Ivan Pakozdi, izvršni direktor Millenium promocija plus, Mario Lovrić, direktor Universal McCanna, Dario Drmač, voditelj odjela za digitalni marketing u Unexu i Darko Bakarić, direktor za digitalne medije Media Polis grupe raspravljali su o digitalnom marketingu, novim trendovima u oglašavanju te kako ih klijenti i publika prihvaćaju.
Digitalni marketing je u porastu, a kreativnost marketinških agencija i nove tehnologije te će procese još više ubrzati. Pojmovi poput native advertisinga i content marketinga za klijente više nisu nepoznanica, a vrijednost njihovih brendova zahvaljujući tome postaje veća. Native advertising je vrsta oglašavanja, obično na internetu, ali i drugdje, koji odgovara obliku i funkciji platforme na kojoj se pojavljuje. U mnogim slučajevima, manifestira se kao članak ili video produkcija oglašivača s posebnom namjerom da promovira proizvod, dok je odgovarajući oblik i stil jednak onome koji bi se inače mogao vidjeti u radu redakcije. Riječ "native" se odnosi na koherentnost sadržaja s drugim medijima koji se pojavljuje na toj platformi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu