Naše reklame toliko su prepoznatljive da nas potrošači i partneri pitaju – Kad će sljedeća?

Autor: Sergej Novosel Vučković , 04. lipanj 2021. u 07:23
Ana Štebih Pinjuh, direktorica marketinga Zagrebačke pivovare/S. Š./PIXSELL

Ana Štebih Pinjuh, direktorica marketinga Zagrebačke pivovare, o novim ‘nepivskim’ brendovima, kampanjama, očekivanjima…

Zagrebačka pivovara, vodeći domaći proizvođač piva i tržišni lider, nedavno je lansirao dva nova ‘nepivska’ pića kojima želi učiniti iskorak u drugim segmentima.

Uz to, ZaPi je ove godine ponovno privukla pozornost svojim marketinškim kampanjama koje u svom stilu progovaraju o društvenim aktualnostima u Hrvatskoj.

O proizvodima, reklamama, među kojima je i nova za predstojeći nogometni Euro, kao i očekivanjima od ljeta kao udarne potrošačke sezone, govori Ana Štebih Pinjuh, direktorica marketinga Zagrebačke pivovare.

Prošlog ljeta u jednom ste intervjuu kazali da uvijek sami sebi podižete ljestvicu. Jeste li to uspjeli i odonda, unazad 12 mjeseci?

Teško je govoriti o sebi, ali zato mogu govoriti o svom genijalnom timu. Uvjerena sam da smo uspjeli. Svi znamo kako su posljednjih 12 mjeseci izgledali, to ne moram naglašavati, no i u tim nevjerojatno teškim uvjetima smo uspjeli realizirati jednu od naših najboljih CSR kampanja.

Riječ je naravno o Žujinoj kampanji Dobri ljudi u sklopu koje smo donirali milijun kuna udrugama i inicijativama čiji članovi su nam svima bezrezevno pomagali u najgorim trenucima. Vjerujem da ste primijetili i kampanju – Čuvaj, pazi, ne bacaj! kojom želimo ukazati na iznimno veliki broj ilegalih odlagališta u Hrvatskoj.

Svi pričaju o legendarnom fići iz spota, ali ta je scena toliko upečatljiva jer je – istinita. Određeni pojedinici iz društva svakodnevno svjesno rade veliku štetu prirodi i okolišu, a mi pokušavamo tu štetu našom kampanjom i akcijama minimizirati. Također, tu je i tema koja je neodvojiva od Žuje – nogomet. Sve je spremno i za nadolazeći Euro. Žuja je ponosni sponzor hrvatske nogometne reprezentacije i posebnu smo pažnju posvetili kreiranju spota i aktivnosti i vjerujem da nismo razočarali.

Velike su to i značajne kampanje iza kojih stoji sjajan tim profesionalaca. Mislim da smo u naumu i uspjeli.

Nedavno je Zagrebačka pivovara lansirala novi proizvod, hard seltzer, čime ste se malo odmakli od ‘core’ proizvoda piva. Zašto ste se na to odlučili?

Molson Coors je jedan od najvećih proizvođača pića na svjetskom tržištu. Zagrebačka pivovara dio je te grupe, a”beyond the beer” iskorak je značajan za našu kompaniju. Iako je pivski biznis naš temelj i to će zauvijek tako biti, tu smo uvjerljivi tržišni lider i tu su naša najveća snaga i znanje, ipak smo odlučili našim potrošačima nuditi nešto novo i drugačije.

U nepivskim kategorijama je prilika za rast, tu su prilike za nove proizvode i kreiranje novih prilika za uživanje u novim pićima. Tako je nastao i naš WAI Moment, prvi hard seltzer Zagrebačke pivovare. Riječ je o osvježavajućem piću koje stiže u tri različita okusa, limeta i menta, tropsko voće i bobičasto voće s udjelom alkohola od četiri posto. Sadrži prirodne arome i dolazi bez umjetnih boja i konzervansa, a istodobno je veganski i bez glutena, te sadrži manje od 99 kalorija po limenci.

Hrvatska je jedna od prvih zemalja u Europi koja svojim potrošačima omogućuje da probaju hard seltzere koji su trenutačno apsolutni globalni hit. Naši potrošači vole inovacije, a mi smo tu da im ponudimo uvijek nešto novo.

Kakva su očekivanja od te nove kategorije? U Hrvatskoj je slično nedavno lansirao i vodeći proizvođač voda, smatrate li ga rivalom?

Hard seltzeri su globalni hit i bilo je pitanje trenutka kad će postati dostupni u Hrvatskoj. Nama je drago da su i druge kompanije prepoznale potencijal i da zajedno gradimo cijelu kategoriju. Kategorija je nova, ima mjesta za sve. Naravno, mi imamo jako ambiciozne planove i ciljeve.

Kompanija je ubrzo nakon hard seltzera lansirala i novu varijantu svojeg energetskog pića, Hidra Up. Kako to?

Točno, lansirali smo ih u otprilike isto vrijeme. Hidra UP je novo bezalkoholno funkcionalno piće od voćnog soka naranče, limuna i limete te ječmenog slada s vrlo malo kalorija koje brzo obnavlja potrošene zalihe energije.

S obzirom na sve brži tempo života i svakodnevne obaveze često nemamo dovoljno vremena za raznoliku prehranu i neophodan odmor. Hidra UP je namijenjena poslovnim ljudima, studentima, putnicima, profesionalnim vozačima i svima ostalima koji žive ubrzanim tempom života. Vraća energiju i sjajno nas priprema na sve dnevne zadatke.

Pred nama je glavna pivska sezona, a glavni događaji u njoj velike sportske priredbe odgođene lani – Europsko prvenstvo u nogometu i Olimpijske igre. Obzirom na povoljniju situaciju s pandemijom zbog procijepljenosti ljudi, nadate li se dobroj potrošnji (i prodaji) piva?

Jako smo optimistični i s nestrpljenjem čekamo ljeto i sve ono što s ljetom dolazi. Druženja s najmilijma na otvorenom, druženja uz glazbu,….

No, posebno se radujemo nogometnoj groznici, Žuja je neraskidivo vezana uz naše nogometaše i navijače, vjerujemo da ćemo uspjeti prisjetiti kako je to nekad izgledalo. Prošla nas je godina naučila da ništa ne uzimamo zdravo za gotovo, pandemija nije još završila, ali snažno vjerujemo da će se situacija normalizirati.

‘Žuja je zakon’ i taj će se brend zasigurno i najviše piti tijekom ljeta, no vaša je lepeza proizvoda široka (i novi Staropramen je predstavljen), a u kategoriji “crafta” imate i najbolje pivo na svjetskom natjecanju jesenas u Londonu – Grif Pale Ale. Zašto to pivo nije više zastupljeno u prodaji?

Jako smo ponosni na Grif koje je proglašeno najboljim pale ale pivom na svijetu. Veliki su to i značajni rezultati i svakako su potvrda našim kolegama iz tvrtke kćeri K Pivovari da rade ozbiljan i sjajan posao. Craft je općenito donio tu neku razigranost u pivarstvu, mi to svakako pozdravljamo i podržavamo.

Brendovi poput Grifa i Vukovarskog imaju svoju vjernu publiku koja uživa u svojim omiljenim brendovima. Osluškujemo tržište i potrebe i tome prilagođavamo plasman proizvoda na tržište.

Ožujsko i ove godine privlači pažnju marketinškim kampanjama. Što za vas, kao direktoricu marketinga Zagrebačke pivovare, predstavljaju te reklame? Čini se da su i one same po sebi brend, zahvaljujući akterima kao i porukama?

Jedan smo od najvećih oglašivača u Hrvatskoj, a Žujine reklame su toliko prepoznatljive da nas često potrošači i partneri znaju pitati – kad će sljedeća? O kojoj ćete temi pričati? Zamislite samo koliko je to snažna poveznica s brendom. Ono što volim uvijek istaknuti jest da razliku čini upravo to što Žuja govori o temama koje su aktualne danas i sada.

I to na svoj specifičan način koji te tjera na promišljanje – kroz smijeh. To je prvo i jedino pivo s nadimkom koje su mu dali potrošači. To je snaga brenda koja se ne susreće tako često, a na nama je odgovornost da taj brend gradimo. Naši potrošači su nam najveća inspiracija.

No, ne ugledaju sve reklame svjetlo dana? Što presuđuje u takvim slučajevima?

Tako je. Mnoge reklame, iako se na prvu čine apsolutno genijalne, ne idu u produkciju. Mnogo je razloga. Od nekih se jako teško oprostimo, ali brend kao Žuja sa sobom nosi strašno veliku odgovornost. Žuja je dio nas, naše svakodnevice, Žuja smo mi. Moramo jako biti oprezni o temama koje otvaramo, to shvaćamo jako ozbiljno i studiozno pristupamo svakom projektu.

‘Ostavi srce za Hrvatsku’

Nogometaši su i ‘manekeni’ nove serije limenki Nova ‘nogometna’ reklama Žuje zove se ‘Ostavi srce za Hrvatsku’, a prati je i nova navijačka himna ‘8 slova’, u izvedbi Zaprešić Boysa i Opće opasnosti. Glavni motiv spota i cijele kampanje jest da Hrvati uvijek navijaju srcem dok igraju njihovi ljubimci Vatreni. Naši nogometaši, njihova igra i uspjesi već godinama inspiriraju naš kreativni tim za sjajne kampanje. I kao što su igrači spremni ostaviti srce na terenu, hrvatski navijači spremni su ga ostaviti gdje god se nalaze. Žuja je i ove godine punim srcem uz sve njih. Nogometaši su i “manekeni” nove limitirane serije limenki Ožujskog piva, kao njeni ambasadori. To su Bruno Petković, Nikola Vlašić, Marcelo Brozović i Dominik Livaković.

Komentirajte prvi

New Report

Close