Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Napravili pivo s okusom ‘žestice’, inspiraciju pronašli u Jacku Daniel’su

Autor: Poslovni.hr
28. siječanj 2014. u 12:27
Podijeli članak —
Ilustracija / Thinkstock

Proizvođač alkoholnih pića MillerCoors najavio je jedan poprilično zanimljiv proizvod – pivo s okusom bourbona, kojim cilja na ljubitelje viskija.

Proizvođač alkoholnih pića MillerCoors najavio je jedan poprilično zanimljiv proizvod – pivo s okusom bourbona, kojim cilja na ljubitelje viskija.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kako piše Bloomberg, Miller Fortune je pivo s 6,9 posto alkohola, što je više od većine ostalih piva u ponudi MillerCoorsa. Međutim, to je daleko manje od viskija, koji obično premašuje 40 posto udjela alkohola.

Proizvođač alkoholnih pića MillerCoors najavio je jedan poprilično zanimljiv proizvod – pivo s okusom bourbona, kojim cilja na ljubitelje viskija.

Kako piše Bloomberg, Miller Fortune je pivo s 6,9 posto alkohola, što je više od većine ostalih piva u ponudi MillerCoorsa. Međutim, to je daleko manje od viskija, koji obično premašuje 40 posto udjela alkohola.

U izradi novog pića, kompanija je tražila inspiraciju u brendovima žestica kao što su Jack Daniel's i Maker's Mark. Bloomberg je i testirao okus piva te kažu kako je gorkast s nagovještajem slatkoće. U Americi će se pivo prodavati po cijeni od 6,99 dolara za pakovanje od šest komada. Plan je da se novo pivo u barovima poslužuje u čašama za viski.

MillerCoors je joint venture kompanija SABMiller i Molson Coors Brewing Company.

Autor: Poslovni.hr
28. siječanj 2014. u 12:27
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close