Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Nakon Banke propao i Forbes

Autor: Saša Paparella
06. srpanj 2016. u 09:20
Podijeli članak —
Foto: Forbes

Zaba ugasila i portal Banka.hr, Hanza Media ukinula Forbes.

U svega mjesec dana, hrvatsko je tržište ostalo bez dva važna poslovna medija. Nakon što je početkom 2015. ugašen magazin Banka, koji je Zagrebačka banka izdavala četvrt stoljeća, sada je ugašeno i internetsko izdanje tog magazina.  

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"Poštovani čitatelji i partneri, portal banka.hr je s danom 1. 6. 2016. prestao s izdavanjem internetskog sadržaja. Hvala Vam što ste bili vjerni dio ove dugogodišnje priče", jedina je informacija na toj internet adresi- server je ugašen, tako da niti pristup arhivu nije moguć. Na naš upit o sudbini portala i njegovih zaposlenika, iz Zabe nam je odgovoreno da je "portal Banka.hr ugašen jer njegov poslovni model nije više bio održiv. Zaposlenici su zbrinuti u skladu sa zakonom".

U svega mjesec dana, hrvatsko je tržište ostalo bez dva važna poslovna medija. Nakon što je početkom 2015. ugašen magazin Banka, koji je Zagrebačka banka izdavala četvrt stoljeća, sada je ugašeno i internetsko izdanje tog magazina.  

"Poštovani čitatelji i partneri, portal banka.hr je s danom 1. 6. 2016. prestao s izdavanjem internetskog sadržaja. Hvala Vam što ste bili vjerni dio ove dugogodišnje priče", jedina je informacija na toj internet adresi- server je ugašen, tako da niti pristup arhivu nije moguć. Na naš upit o sudbini portala i njegovih zaposlenika, iz Zabe nam je odgovoreno da je "portal Banka.hr ugašen jer njegov poslovni model nije više bio održiv. Zaposlenici su zbrinuti u skladu sa zakonom".

I dok je između gašenja magazina i portala Banka.hr prošlo godinu dana, nakladnik Hanza medija (bivši EPH) ugasio je tiskano i internet izdanje hrvatskog Forbesa istovremeno.  Poznavatelji prilika kažu da je Forbes imao dobru oglašivačku bazu i pristojno se prodavao, u rasponu od 4500 do 5000 primjeraka mjesečno, od toga 3500 u pretplati. Cijena na kiosku bila je 30 kuna. Projekt je navodno  propao zbog visokog troška licencije, a i nova Uprava nije mu bila sklona.  

Autor: Saša Paparella
06. srpanj 2016. u 09:20
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close