Najučinkovitije agencije Imago Ogilvy i Bornfight, najoglašivač Fortenova grupa

Autor: Marta Duić , 16. lipanj 2020. u 15:45
Akcija pošumljavanja Dalmacije Boranka prema Effie Indexu je najučinkovitiji brend/ IVO ČAGALJ/PIXSELL

Najučinkovitijim brendom proglašena je društvena akcija pošumljavanja Boranka koju je za Savez izviđača osmislio Imago Ogilvy.

Prema rezultatima Effie Indexa iz 2020. titulu najučinkovitije agencije u Hrvatskoj odnijela je agencija Imago Ogilvy, a najučinkovitije nezavisne agencije kompanija za digitalne inovacije – Bornfight.

Najučinkovitijim brendom proglašena je društvena akcija pošumljavanja Boranka koju je za Savez izviđača osmislio Imago Ogilvy , dok je Fortenova grupa najučinkovitiji oglašivač. WPP je proglašen najučinkovitijom grupacijom, a Ogilvy agencijskom mrežom.

U kategoriji najučinkovitijih brendova našli su se dobitnici poput A1 Hrvatska, Konzum, Franck, Iskon, Jamnica, Lidl, Laško Iskrena vina Matković i dr., a među najučinkovitijim oglašivačima kompanije poput Atlantic Grupe, Heinekena i Podravke. Na listi najučinkovitijih agencija našli su se mnogi poput Bruketa&Žinić&Grey, McCann, Utorak, BBDO Zagreb, Real Grupa, Degordian i mnogi drugi, a od nezavisnih Pro Media Group, Media Polis, Riba ribi grize rep…

Kategorijom najučinkovitijih agencijskih mreža briljirali su Ogilvy, Grey Group, McCann Worldgroup, Pro Media Group, BBDO Worldwide, MediaCom, a među najučinkovitijim grupacijama su Omnicom, Interpublic i Dentsu.

Na globalnoj razini najučinkovitijim oglašivačem, brendom, grupacijom, agencijskom mrežom, agencijom i nezavisnom agencijom proglašeni su Unilever, Coca-Cola, WPP, McCann Worldgroup, FP7 McCann Dubai i Banda. U pitanju je nagrada koju i oglašivači i agencije globalno prepoznaju kao vodeću u industriji i ona pridonosi uspjehu brendova.

“U vrijeme kad industrija prolazi kroz promjene i disrupciju, agencije i kompanije za tržišno komuniciranje na Effie Index ljestvici istaknule su se kontinuiranim uspjehom i nepokolebljivom predanošću marketinškoj učinkovitosti”, poručuje Traci Alford, predsjednica i izvršna direktorica Effie Worldwide.

Komentirajte prvi

New Report

Close