Prisutnost brojnih brendova na društvenim mrežama već odavno je uobičajena praksa. No društvena mreža čiji marketinški potencijal u Hrvatskoj ostaje još u nedovoljnoj mjeri istražen svakako je TikTok. U pitanju je društvena mreža usmjerena na video sadržaj u kratkom vremenskom trajanju od 15 sekundi do tri minute, u vlasništvu je kineske tvrtke ByteDance Ltd. i na kineskom tržištu može je se pronaći pod imenom – Douyin.
Uz TikTok vežu se i kontroverze povezane uz prikupljanje podataka i potencijalnu mogućnost kineskog državnog utjecaja na korisnike. Jedina je globalno uspješna online platforma koja ne potječe iz SAD-a, a Shou Zi Chew, izvršni direktor TikTok-a, redovito brani svoju aplikaciju od takvih optužbi. No, uočljivo je da među političarima diljem svijeta i dalje vlada zabrinutost. U SAD-u, Njemačkoj, Velikoj Britaniji i brojnim drugim zemljama TikTok je zabranjen na službenim mobitelima državnih službenika, dok je u Afganistanu, Indiji, Senegalu, Iranu, Kirgistanu i Nepalu potpuno zabranjen.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu