Redovnim posjetiteljima kino dvorana bez sumnje je poznata Bonbonova reklama 'Moron' koja se više od dvije godine prikazivala prije projekcija filmova u Cinestaru, podsjećajući gledatelje kako pristojnost nalaže da isključe zvuk na svojim mobilnim telefonima. Jednostavnu, ali efektivnu reklamu na kraju je prepoznala i marketinška struka koja joj je dodijelila priznanja na festivalima IdejaX i Sudnji Dan.
Međutim, 'Moron' odlazi u povijest, a oni koji su ovoga vikenda bili u kinu vjerojatno su već vidjeli novu reklamu HT-ovog brenda. Naime, od subote 6. rujna krenuo je animirani spot pod nazivom 'Štucanje'.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu