Glasovita irska kompanija u demokratizaciji putovanja i misiji da ih učini dostupnim svima, vodila se ciljem da žele biti brand o kojem se najviše priča. Šaljivim sadržajima i pomalo drskim pristupom ostvaruju impresivne rezultate. “U kratkom razdoblju uspjeli smo doći od 5 milijuna do 20 milijuna ljudi koje dosežemo tjedno te čak 1,5 milijardi dosega godišnje”, otkrio je. Za to je velikim dijelom zaslužan i njihov TikTok profil, koji je među najpoznatijima na toj aplikaciji i na kojem trenutačno imaju čak 2 milijuna pratitelja. Popularni su i na Twitteru, na kojem ih prati više od 700 tisuća ljudi.
Corcoran ističe da korisnici cijene iskrenost, ljudskost, praćenje trendova i – humor. To je i skladu s njihovim disruptivnim brendom, što je luksuz koje mnoge kompanije nemaju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu