Sve smo bliže kraju jedne ere i teško da ćemo ikad više svjedočiti nečem sličnom. Ove riječi Jane Kellock, osnivačice Unique Style Platforme – konzultantske kompanije specijalizirane za globalne trendove, možda su najbolji uvod u priču o velikoj smjeni generacija u svijetu vrhunske mode, skorom kraju vladavine “fashion” ikona na vrhu kompanija koje se s pravom nazivaju modnim carstvima. Čak i oni kojima moda ne predstavlja ama baš ništa, znaju za imena Armani, Chanel, Louis Vuitton i Cavalli. Tim brendovima, budimo iskreni, malo što može dovesti u pitanje popularnost i gotovo besprijekoran renome, ne samo u modnom, već u korporativnom svijetu općenito.
Pa u čemu je onda problem? Stvar je u tome što je, kako je nedavno primijetio analitičar Bloomberga, moda u samoj svojoj srži vječna potraga za nečim novim. A ljudi koji stoje iza ovih, gotovo pa legendarnih imena, sad su već poprilično stari. Imperiji vape za nasljednicima. No kako naći dostojnu zamjenu velikanu poput Giorgia Armanija, Karla Lagerfelda, Roberta Cavallija ili Bernarda Arnaulta? Tema je to koja zaokuplja kuloarske rasprave u samom vrhu modnog biznisa. O njoj se javno ipak ne govori preglasno, ni prečesto, ponajviše iz neke nepisane pristojnosti koja nalaže da nije uljudno takve modne veličine, genijalce u svijetu koji više od svega štuje ljepotu i mladost, podsjećati da su im zbog zuba vremena dani na vrhu odbrojani. Možda baš zato iz ovih kompanija Bloomberg svojedobno nije uspio dobiti niti jedan komentar o potrazi za nasljednicima koja se, priznali oni to ili ne, sigurno sprema, ako ne i zahuktava.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu