Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Mobiteli odvlače pažnju na radnom mjestu, stručnjaci savjetuju kako to spriječiti

Autor: Poslovni.hr/Hina
12. listopad 2019. u 08:50
Podijeli članak —
Foto: Getty Images

Pametni mobitel se u nešto više od desetljeća uvukao u sva područja života pa i na radno mjesto.

Nejasna je granica između poslovnog i privatnog života. Ne samo zbog toga što šefovi ponekad šalju e-mailove i poruke i nakon što smjena završi, već i zato što zaposlenici provode previše vremena na mobitelu za radnog vremena. 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"To vodi nižoj produktivnosti", rekao je profesor psihologije Christian Montag koji istražuje to pitanje na Sveučilištu u Ulm u Njemačkoj. 

Nejasna je granica između poslovnog i privatnog života. Ne samo zbog toga što šefovi ponekad šalju e-mailove i poruke i nakon što smjena završi, već i zato što zaposlenici provode previše vremena na mobitelu za radnog vremena. 

"To vodi nižoj produktivnosti", rekao je profesor psihologije Christian Montag koji istražuje to pitanje na Sveučilištu u Ulm u Njemačkoj. 

"Zbog stalnih prekida znatno se smanjilo efektivno radno vrijeme", kaže Montag. 

Ljudi u prosjeku provedu oko dva i pol sata dnevno na svojim pametnim mobitelima.  

"Većinu vremena su na Facebooku, Instagramu i drugim društvenim mrežama", rekao je Montag. 

Pokreće ih strah da će nešto propustiti. Kako bi se spriječila pojava tog straha, mogu se postaviti vremenska ograničenja za upotrebu pametnog telefona u uredu.

Savjetnica za poslovno upravljanje Gabriele Thies preporučila je da se privatni e-mailovi i poruke provjeravaju samo u određeno vrijeme dana, primjerice ujutro pa opet poslijepodne. 

Trebali biste odmah odgovoriti samo na one poruke koje su hitne, inače odgovorite na njih kasnije, kaže Thies. 

Preporučuje i isključivanje obavijesti na mobitelima dok ste na poslu. Mobitel je najbolje spremiti u džep i ugasiti ga, ako je to moguće.  

Osobe s kojima poslovno komunicirate možete pitati da "primarno komunicirate preko poslovne linije ili e-maila", kaže Thies.

Thies dodaje da ni zaposlenici ne bi trebali slati poruke dok su na poslu, a obitelj i prijatelji ih trebaju kontaktirati samo ako je nešto hitno. 

Autor: Poslovni.hr/Hina
12. listopad 2019. u 08:50
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close