U SAD-u, spol, prihod i obrazovanje imaju malo utjecaja na to koristi li netko društvene medije. Ipak, svi ti čimbenici imaju veliki utjecaj na to koje društvene mreže pojedinac odluče koristiti.
Mnoge popularne društvene mreže na samom vrhu top ljestvice društvenih medija – uključujući Facebook, Pinterest, Instagram su orjentiraniji prema ženskoj publici, i posljedično tome i privlače pažnju većinom žena. Istraživanje koje je proveo istraživački centar Pew je pokazalo da žene u SAD-u češće koriste Facebook od muškaraca za oko 11 posto, Pinterest 29 posto, a Instagram za 7 posto. S druge pak strane, Twitter i LinkedIn i dalje privlače uglavnom mušku publiku i oni su većinski korisnici.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu