Mjesto okupljanja, ali i test kreativnosti

Autor: Josipa Ban , 20. listopad 2022. u 22:01
Dunja Ivana Ballon izvršna je direktorica Dana komunikacija i HURA-e, vodeće strukovne udruge u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj, Foto: Jurica Galoić / Pixsell

Prijavljene mogu biti cjelovite, integrirane kampanje te pojedinačni i jedinstveni dijelovi unutar kampanja, a koji su prošli dvogodišnji kvalifikacijski period od 20. kolovoza 2020. do 20. studenog 2022.

Otvorene su prijave za novo, 11. regionalno natjecanje kreativnosti BalCannes. Rok za prijavu projekata je 20. studeni, a najbolji će biti proglašeni na festivalu Dani komunikacija u travnju sljedeće godine u Rovinju. Kao veliku novost ovogodišnjeg natjecanja organizatori najavljuju BalCannes Report.

”BalCannes Report bit će opširan pregled stanja u regiji po BalCannesu, obuhvaćat će popise najboljih po zemljama, kategorijama, projektima, agencijama, oglašivačima, prema mišljenju žirija iz zasebnih perspektiva stručne procjene oglašivača, agencija, medija i bit će dostupan svima na regionalnom tržištu. Bit će posebno uzbudljivo saznati kako je tko prošao i pregledavati rang-liste najboljih prema različitim kriterijima, posebno onima koji će na listama tražiti ime svoje tvrtke”, ističe Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica HURA-e, vodeće strukovne udruge u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj, i izvršna direktorica Dana komunikacija. Dodaje da je novo izdanje BalCannesa bilo sjajna prilika za sistematizaciju svih rezultata i dublji uvid u različite aspekte natjecanja.

GLAVNA NAGRADA GRAND PRIX

”Svi smo mi BalCannes! A novo poglavlje BalCannesa treba zadovoljiti potrebu kolega iz regije, kako u agencijama tako i među oglašivačima, za boljim poznavanjem kreativnosti koje ta regija pruža i kretanjima na pojedinim tržištima. Najvažnije, BalCannes ostaje BalCannes – nastavlja inspirirati i ujedinjavati regiju”, poručuje Damir Ciglar, član Organizacijskoga odbora Dana komunikacija i jedan od idejnih pokretača natjecanja.

Riječ je o natjecanju s velikim značajom za komunikacijsku industriju, i to ne samo zbog nagrada i proglašenja najboljih kreativnih projekata već i zato što je mjesto okupljanja velikih i malih agencija, ističe Ballon. To okupljanje, nastavlja, nije nužno važno zbog odmjeravanja snaga “nego i kako bi vidjele na čemu rade kolege, inspirirale se, pokrenule zanimljive razgovore o kreativnosti i dijelile svoje uvide. Sve to, naravno, i u društvu oglašivača, kojima je ovo također izvrsna prilika da se upoznaju s radom kvalitetnih kreativnih timova diljem regije. Moram istaknuti i da je BalCannes jedinstven u ovom dijelu svijeta po tome što se u procesu žiriranja perspektivama oglašivača i agencija pridružuju i predstavnici strukovnih medija. Zajedno stvaraju zaokruženu sliku o kreativnim projektima, a i daju nam uvid u najkvalitetnije radove diljem regije”, ističe Ballon.

Što se samog natjecanja tiče, prijaviteljima je dostupno čak 13 kategorija prema poslovnim kategorijama u kojima i inače konkuriraju na tržištu: od hrane, alkoholnih i bezalkoholnih pića, telekomunikacijskih usluga, zdravlja i farmacije pa sve do kategorija razno i društvene odgovornosti, koja će proslaviti društvene akcije i moć kreativnosti u službi pozitivne promjene u svijetu.

Prijavljene mogu biti cjelovite, integrirane kampanje te pojedinačni i jedinstveni dijelovi unutar kampanja, a koji su prošli dvogodišnji kvalifikacijski period od 20. kolovoza 2020. do 20. studenog 2022. U svakoj od kategorija, kaže izvršna direktorica HURA-e i izvršna direktorica Dana komunikacija, dodjeljuje se zlatna, srebrna ili brončana nagrada, a o najboljim radovima odlučivat će žiriji sastavljeni od profesionalaca iz redova agencija i klijenata.

”Glavna će nagrada za projekt koji se pokaže najboljim biti BalCannes Grand Prix, a proglasit će se i najbolja agencija i najbolji oglašivač natjecanja s obzirom na prikupljene bodove. Ističe se i posebna nagrada BalCannes Editor’s Pick Award, koju će dodijeliti žiri strukovnih medija”, ističe Ballon.

Inače, ove godine na natjecanju na kojem je originalno bilo zamišljeno sudjelovanje svih zemalja regije, nema Crne Gore, Kosova i Albanije. Na pitanje zašto, Ballon odgovara “zbog nezasićenosti prijava”.

ORIGINALNOST UNATOČ UVJETIMA

Što se tiče razvoja komunikacijske industrije u posljednjem desetljeću izvršna direktorica HURA-e i izvršna direktorica Dana komunikacija ističe da su česte vijesti o nagradama koje osvajaju agencije iz Hrvatske i regije, i to na europskoj i svjetskoj razini, samo jedan od pokazatelja konkurentnosti branše na međunarodnom tržištu.

”To se najbolje pokazalo tijekom ovih pandemijskih godina, kada smo mogli svjedočiti sjajnim projektima u uvjetima koji su u svakom smislu bili nepredvidivi. BalCannes iz godine u godinu ukazuje na poseban duh ovih prostora koji se pretače u sjajno razmišljanje izvan uobičajenih okvira, pa se volimo šaliti da je originalnost projekata često potaknuta uvjetima na tržištu – a najčešće unatoč njima”, ističe.

Komentirajte prvi

New Report

Close