Strategija digitalne transformacije, content marketing, native oglašavanje, influenceri, big data, video, community. Sve spomenuto teme su o kojima će vodeći globalni i regionalni digitalni eksperti govoriti na konferenciji Digital Takeover koja će se održati ožujku u Cinestaru u sklopu Branimir Centra. Svjesni važnosti ulaganja u digitalno oglašavanje, 24 sata je 2015. pokrenuo Digital Takeover, platformu čija je misija transformacija hrvatske digitalne scene.
Aktualne teme svih dosadašnjih Digitalnih Takeovera i njegov uspjeh, motivirali su ih da i u 2017. uspostave centralno mjesto okupljanja digitalne zajednice i orgraniziraju regionalnu digitalnu konferenciju. ˝Cilj je osvijestiti važnost ulaganja u digitalno oglašavanje te povećati ukupni postotak ulaganja u digital. Ideju digitalne transformacije želimo prenijeti cijelom tržištu, pa je tako ovogodišnji program fokusiran na praktične primjere i trendove koje je svakako potrebno detektirati i procijeniti mogućnosti za lokalnu prilagodbu˝, objašnjava Ana Tomić iz organizacije Digital takeovera. Tomić ističe da je prema istraživanjima, potencijal ulaganja u digital i monetizaciju je puno veći od realiziranog, a statistike upućuju na to da hrvatski oglašivači samo 12% ukupnog medijskog budžeta ulažu u digital. ˝Na globalnoj razini, a i u susjedstvu "digital switch" stigao je na velika vrata, a podatak kako 8 od 10 Hrvata dnevno koristi Internet jasno pokazuje da i kod nas konzervativnim ulaganjima u poslovanju više nema mjesta˝, kaže Tomić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu