HEP kontinuirano ulaže u hrvatsku kulturu i baštinu pa ne čudi da je posljednja kampanja fokusirana upravo na kulturnu i povijesnu baštinu.
Kako kaže Hrvoje Škurla, kreativni direktor agencije Pink moon, riječ je o društveno odgovornoj kompaniji koja je shvatila vrijednost vraćanja zajednici u kojoj djeluje stoga su željeli pokazati koliko su te aktivnosti opsežne. "Željeli smo naglasiti koliko je važna uloga HEP-a u očuvanju baštine i poticanju kulture te smo osmislili mehaniku koja na jednostavan i efektan način pokazuje kako je riječ o neraskidivoj vezi. Uostalom, sam headline kampanje Ponosno svjetlo hrvatske kulture govori o poziciji HEP-a kada govorimo o ovom segmentu društva", objašnjava Škurla.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu