Mehanika koja jasno pokazuje neraskidivost HEP-a i kulture

Autor: Marta Duić , 24. siječanj 2019. u 21:59
Hrvoje Škurla kreativni je direktor agencije Pink moon/Žarko Bašić/PIXSELL

Pink moon i Najlon razvili novu promociju za javnu tvrtku.

HEP kontinuirano ulaže u hrvatsku kulturu i baštinu pa ne čudi da je posljednja kampanja fokusirana upravo na kulturnu i povijesnu baštinu.

Kako kaže Hrvoje Škurla, kreativni direktor agencije Pink moon, riječ je o društveno odgovornoj kompaniji koja je shvatila vrijednost vraćanja zajednici u kojoj djeluje stoga su željeli pokazati koliko su te aktivnosti opsežne.  "Željeli smo naglasiti koliko je važna uloga HEP-a u očuvanju baštine i poticanju kulture te smo osmislili mehaniku koja na jednostavan i efektan način pokazuje kako je riječ o neraskidivoj vezi. Uostalom, sam headline kampanje Ponosno svjetlo hrvatske kulture govori o poziciji HEP-a kada govorimo o ovom segmentu društva", objašnjava Škurla. 

Pravilno iščitavaju kontekst
Kako kaže, ideja je u gotovo istom obliku prezentirana na natječaju, na kojem su pobijedili s kolegama iz agencije Najlon, a u procesu je došlo do manjih sadržajnih izmjena. Odabir kulturnih događanja koja će biti dio spota brzo je dogovoren, pobrojali su manifestacije i baštinu koju HEP sustavno promovira i rasporedili ih u više verzija TV spotova te su odlučili što će od motiva biti na raznim materijalima.

Naravno, cilj je bio raznolikost i što zanimljivija poruka, a Škurla ističe kako je najveći problem bio kada su se nekih motiva morali odreći zbog ograničenog trajanja ili medijskog prostora.  "Budući da sam i prije osnivanja Pink moona radio kao kreativni direktor na kampanjama HEP-a, osjećao sam što kompaniji treba u ovakvom tipu kampanje. Također, treba istaknuti kako su na strani klijenta osobe koje godinama pravilno iščitavaju kontekst te kvalitetno odlučuju u koje kampanje ulagati. Ovdje sada pričamo o kulturi, a još je aktualna kampanja koju smo radili za pokroviteljstvo sportskih saveza i sportaša općenito, prije koju godinu smo pjevušili uz kampanju Sjaj u tami. Na vrijeme se shvatilo kako je važnije stvoriti emotivne veze kompanije i javnosti, nego se na suhoparan način razmetati veličinom. Danas se to vraća, HEP budi pozitivne asocijacije", objašnjava Škurla. 

Snimanje je trajalo dva dana, ali pripreme su bile puno duže od realizacije. Trebalo je uskladiti niz izvođača i dovesti ih na pozornicu u isto vrijeme. Uz to, priprema matrice opere Ero s onoga svijeta, koja je za potrebe kampanje nanovo snimljena, također je uzela nešto vremena. Osim Pink moona i Najlona, na spotu su radili partneri iz produkcijske kuće Švenk, koji su napravili pripremu projekta i sve to upakirali. Režiju spota potpisuje Bruno Anković, dok je fotograf vizuala bio Damir Žižić. Škurla napominje kako je nemoguće pobrojati sve ljude, ali procjenjuje da je u projektu sudjelovalo stotinjak ljudi te jedan konj.   

Nije dovoljno pokazati i povećati logo
"Komentari su iznimno pozitivni, publika je prepoznala vrijednosti koje smo željeli vezati uz sam brend. Ispričali smo priču koja budi emocije. Posebno smo zadovoljni što poruka ne gubi snagu bez obzira na vrstu medija. Čitav odjel marketinga u HEP-u već godinama vodi brend u pravom smjeru. Daju nam korisne informacije o tržištu, znaju što žele i, što je najvažnije, vjeruju nam kada dođemo s rješenjima. Shvaćaju kako se situacija mijenja i kako nije dovoljno pokazati logo i eventualno ga malo povećati. Na vrijeme su shvatili kako se pametnom strategijom i kvalitetnim kreativnim rješenjima mogu ostvarivati poslovni ciljevi", zaključuje Škurla.

Komentirajte prvi

New Report

Close