Tri tjedna otkako je hrvatski servis Mediatoolkit ponudio opciju praćenja medija, odnosno online press clippinga i media monitoringa, prikupio je 500 korisnika. Ivor Bihar, menadžer Mediatoolkita, koji se razvija unutar tvrtke Degordian, kaže da su novi korisnici očekivano marketingaši i PR stručnjaci koji prate koliko se brendovi na kojima rade spominju u online medijima.
No, kaže da alat koriste i vlasnici tvrtki."U kratkom vremenu skupili smo 500-tinjak korisnika, prvenstveno marketingaša i PR stručnjaka, ali tu su i korisnici koji imaju vlastite tvrtke, te ih zanima tko i što piše o njima", kaže Bihar.Mediatoolkit jedan je novih analitičkih alata koji nude više od Google Analyticsa. U posljednjih nekoliko godina pojavili se mnogo alata koji pomažu poput Chartbeata, Clickyja, Woopre, Spring Metricsa, Guagesa i GoSquareda. No, Mediatoolkit je otišao dalje. Više se ne traži samo informacije o posjećenosti određene web stranice što bi moglo biti interesantno vlasniku stranice već analitiku o internetu traže i marketinške agencije i sami oglašivači.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu