Mediatoolkit u tri tjedna stekao 500 marketinških korisnika

Autor: Bernard Ivezić , 02. lipanj 2014. u 22:01
Mediatoolkit je prikupio 500 korisnika u samo tri tjedna otkad nudi uslugu media monitoringa/FOTOLIA

Servis već tri godine pomaže novinarima i urednicima, njih 4000, a sada i PR i marketing stručnjacima.

Tri tjedna otkako je hrvatski servis Mediatoolkit ponudio opciju praćenja medija, odnosno online press clippinga i media monitoringa, prikupio je 500 korisnika. Ivor Bihar, menadžer Mediatoolkita, koji se razvija unutar tvrtke Degordian, kaže da su novi korisnici očekivano marketingaši i PR stručnjaci koji prate koliko se brendovi na kojima rade spominju u online medijima.

No, kaže da alat koriste i vlasnici tvrtki."U kratkom vremenu skupili smo 500-tinjak korisnika, prvenstveno marketingaša i PR stručnjaka, ali tu su i korisnici koji imaju vlastite tvrtke, te ih zanima tko i što piše o njima", kaže Bihar.Mediatoolkit jedan je novih analitičkih alata koji nude više od Google Analyticsa. U posljednjih nekoliko godina pojavili se mnogo alata koji pomažu poput Chartbeata, Clickyja, Woopre, Spring Metricsa, Guagesa i GoSquareda. No, Mediatoolkit je otišao dalje. Više se ne traži samo informacije o posjećenosti određene web stranice što bi moglo biti interesantno vlasniku stranice već analitiku o internetu traže i marketinške agencije i sami oglašivači.

 

3milijuna

izvora koristi Mediatoolkit u izradi analiza za svoje korisnike

Korisnici iz cijelog svijeta
"Kao konkurente vidimo velike globalne tvrtke na području media monitoringa, poput Meltwater i Brandwatch, a diferencirati se želimo kvalitetom i relevantnosti pronađenih podataka, te brzinom pronalaska", kaže Bihar.Alat koji je razvio deseteročlani tim unutar Degordiana ponudio je neke od tih opcija u Hrvatskoj i regiji i pronašao svoje korisnike. Bihar kaže da su ih u posljednje tri godine skupili gotovo četiri tisuće. Većina je iz regije. No, naglašava da korisnika ima iz cijelog svijeta."Ponosni smo na to da imamo korisnike iz svih krajeva svijeta, tako da je Mediatoolkit zapravo vrlo brzo postao globalni proizvod", kaže Bihar. Pojašnjava da je riječ o tehnički iznimno zahtjevnom projektu, koji u svakom trenutku pretražuje preko tri milijuna izvora s interneta.

Na popisu tih izvora su razne web lokacije, te Facebook i Twitter. Svi prikupljeni podaci se zatim obrađuju kako bi se korisnicima u stvarnom vremenu isporučio sadržaj koji će im biti relevantan i zanimljiv.Bihar kaže da su započeli projekt radeći alat koji novinarima i urednicima omogućava praćenje i analizu sadržaja koji objavljuju online. Uz to im pomaže u otkrivanju novih popularnih vijesti iz cijelog svijeta. Nakon toga su nedavno dodali opciju pretraživanje prema ključnim riječima i time prilično proširili publiku kojoj je alat namijenjen."Kroz stalni rad s korisnicima došli smo do odluke da alat fokusiramo u smjeru pretrage po ključnim riječima u stvarnom vremenu, te na taj način korisnicima omogućimo praćenje vlastitog ili konkurentskih brandova, tzv. media monitoring ili digitalni press clipping", kaže Bihar.

Razumijevanje konteksta
Dodaje da je time Mediatoolkit postao aplikacija koja prati relevantno spominjanje korisniku zanimljivih ključnih riječi kao što su imena tvrtki, brendova, proizvoda i konkurenata na webu i društvenim mrežama u stvarnom vremenu, te u istom trenutku korisnika obavještava putem notifikacije.Navodi da je budućnost media monitoringa, a time i alata poput Mediatoolkita u relevantnosti podataka koje obrađene prikazuje korisnicima. "Budućnost media monitoringa je baš u relevantnosti pronađenih podataka, te u razumijevanju konteksta u kojem je brand spomenut – upravo to je smjer u kojem mi idemo", zaključuje Bihar.

Komentirajte prvi

New Report

Close