Najveći shopping centar u Dalmaciji – City Center one Split koji je 2014. godinu završio sa 7,4 milijuna kupaca te ostvario 150 milijuna eura prometa, uz postojećih 150 trgovina, uslužnih i ugostiteljskih mjesta dodatno širi svoju ponudu te početak ljeta dočekuje uz proširenu gastro ponudu u potpuno novom food courtu s čak 7 novih restorana. Najpoznatiji svjetski lanac brze prehrane – McDonald's predvodi novi gastronomski koncept, a osim najpopularnijih hamburgera posjetitelji Centra na raspolaganju će imati meksičku i orijentalnu kuhinju, zdrave salate i ukusne tjestenine, juhe te bogat izbor svježe pripremljenih jela domaće kuhinje.
City Center one Split proširuje i fashion asortiman sa svjetski poznatim brandovima Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Guess, Liu jo, Diesel, UGG i brojnim drugima koji će svoje mjesto naći u multibrand trgovini Fashion&Friends. Uz to, mjesec lipanj donosi novosti za ljubitelje zdrave prehrane te sve one koji žive aktivno: trgovine Bio&Bio i Polleo Sport također otvaraju svoja vrata.