U današnjem marketingu nužno je pratiti trendove, a definitivno najdominantniji je rast digitalnog oglašavanja koji se, kako kaže Mario Fraculj, predsjednik Uprave agencije McCann Zagreb, ogleda kroz četiri ključne komponente. Prva je eksplozija društvenih mreža.
"Na svijetu ima više od dvije milijarde ljudi s profilima na društvenim mrežama, samo Facebook ima oko 1,4 milijarde korisnika od kojih 83% platformi pristupa mobilno tako da su brendovi postali ranjivi, nalaze se na streljani mogućih negativnih komentara koji se brzo šire pa je potreban umiješan online PR˝, ističe Fraculj. Druga važna komponenta je mobilna revolucija, što dodatno potkrepljuje podatak da trećina svjetskog internetskog prometa ide preko mobilnih uređaja te da danas ekrani telefona postaju popularniji od televizijskih. Također, Fraculj ističe da je važna komponenta i tzv. big data analysis jer iz mnoštva transakcijskih podataka o aktivnostima ljudi na internetu, analitičari izvlače vrijedne informacije koje oglašivači koriste za personalizaciju promotivnih poruka i ponuda. I na kraju spominje – Cloud, točnije činjenica da se podaci mogu neograničeno dijeliti, i prostorno i vremenski.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu