Ukoliko imate vlastiti vinski podrum, krajnje je vrijeme za investiciju u veći ormar za piće jer se na tržištu pojavilo novo tekuće zlato – luksuzni viski. Za vinski podrum se manje-više šalimo, jer privatni vinski podrumi u Hrvatskoj još su ipak rijetki znak “šmekerskog” lifestylea koji zahtjeva i ozbiljnu financijsku podršku, dok je priča s viskijem totalna istina, i nudi nove vesele mogućnosti susreta s vrhunskim okusima. Tvrditi da je globalna popularnost serije Mad Men utjecala da se viski ponovno i u velikom stilu vrati u modu možda je pretjerano – ali sigurno je da je dugogodišnja opsjednutost tzv. zdravim životom, a zatim i globalno priznanje vina kao veličanstvenog napitka (vino je postalo “posh”) –odstranilo viski iz uredskih prostorija, s poslovnih sastanaka, a i iz mnogih domova. Uostalom, čak je i James Bond počeo piti pivo. No, američka serija o počecima marketinške industrije šezdesetih godina vratila je na ekrane frajere koji “piju, puše i brodove ruše”, i podsjetila nas kako su seksi u svojoj nesavršenosti i nebrizi za zdravlje. Istovremeno, prodaja vrhunskih škotskih viskija u 2011. godini porasla je za 24 posto, i dosegla cifru od trideset milijuna dolara, a Humphrey Serjeantson, predsjednik uprave International Wine and Spirit Research (IWSR), kaže da se prelomni trenutak u prodaji dogodio prošle godine kada je 62 godine stara boca The Dalmorea, prodana za 120.000 funti na singapurskom aerodromu Changi.
Velika potražnja
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu