Globalni pad prodaje luksuznih proizvoda i erozija njihove popularnosti nije jedini problem s kojim se u posljednje vrijeme suočavaju kompanije koje žive od prodaje skupog i lijepog.
Novo, digitalno doba u kojem kao da ni ne postojiš ako nisi online nameće nova pravila opstanka na svjetskoj gospodarskoj sceni, a luksuzni brendovi tu više nisu izuzetak. Dokazuje to i činjenica da su se neka od najslavnijih imena branše nakon dugogodišnjeg opiranja ipak odlučila pokrenuti svoje online trgovine, a njihov primjer morat će uskoro slijediti svi koji žele opstati u digitalnoj eri.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu