Lego je pretekao Ferrari i postao najmoćniji svjetski brend, navodi se u novoj studiji koju prenosi britanski tisak.
Danski proizvođač igračaka zauzeo je vrh nove ljestvice koju radi tvrtka Brand Finance, mjereći pritom sposobnost neke marke da utječe na rad tvrtke obzirom na ulaganja u marketinga i ugled koji je brand dobio među klijentima i osobljem."Lego nas je zbilja iznenadio, pretekavši prošlogodišnjeg pobjednika Ferrari kao najjači brend" rekao je Robert Haigh, brending stručnjak iz tvrtke Brand Finance. "Tom je uspjehu sigurno doprinjeo Lego film, ali temeljna snaga te kompanije jest što se poziva na oba spola i na sve dobne skupine. Djeca imaju ljubav prema igranju s Lego igračkama, a njihovim roditeljima budi osjećaj nostalgije", rekao je Haigh.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu