Američki maloprodajni lanac JC Penney prošle je godine zbog loših poslovnih poteza izgubio gotovo trećinu svojih potrošača. Među nepromišljenim odlukama ističe se ona o ukidanju promotivnih programa i popusta koja je razbjesnila potrošače, javlja Business Insider. Strategija bivšeg izvršnog direktora Rona Johnsona, trebala je promijeniti imidž popularne kompanije i učiniti je privlačnijom mlađoj generaciji, no umjesto toga je dovela do gubitka dugogodišnjih kupaca.
Kako bi ispravila stvari, kompanija se odlučila posuti pepelom i potrošačima se ispričati putem oglasa objavljenog na njihovom službenom YouTube kanalu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu