Lani su izgubili trećinu kupaca. Ovo je reklama kojom se pokušavaju iskupiti

Autor: Poslovni.hr , 02. svibanj 2013. u 09:16
Screenshot

“Vratite se u J.C.Penney. Čuli smo vas, a sada vas želimo i vidjeti”, poručuju iz JC Penneya.

Američki maloprodajni lanac JC Penney prošle je godine zbog loših poslovnih poteza izgubio gotovo trećinu svojih potrošača. Među nepromišljenim odlukama ističe se ona o ukidanju promotivnih programa i popusta koja je razbjesnila potrošače, javlja Business Insider. Strategija bivšeg izvršnog direktora Rona Johnsona, trebala je promijeniti imidž popularne kompanije i učiniti je privlačnijom mlađoj generaciji, no umjesto toga je dovela do gubitka dugogodišnjih kupaca.

Kako bi ispravila stvari, kompanija se odlučila posuti pepelom i potrošačima se ispričati  putem oglasa objavljenog na njihovom službenom YouTube kanalu.

"Nije tajna kako smo se promijenili. Neke ste promjene prihvatilii, a neke ne. Važno je ono što učimo iz vlastitih pogrešaka, a naučili smo jednu jednostavnu, ali važnu stvar: slušati vas! Slušati vaše potrebe kako bismo vam život učinili što ljepšim", poručuju iz kompanije.

Na čelo kompanije vratio se Johnsonov prethodnik Mike Ulman, koji se nada kako će oglas pomoći vratiti nezadovoljne kupce u trgovine.

"Vratite se u J.C.Penney. Čuli smo vas, a sada vas želimo i vidjeti", poručuju iz JC Penneya.

Komentirajte prvi

New Report

Close