Kada pitate bilo kojeg content creatora, bilo kojeg novinara, blogera, influencera (odnosno, medijske djelatnike 21. stoljeća), što je važnije: broj korisnika, broj likeova ili sadržaj koji stvarate? Generički odgovor, naravno, bit će sadržaj, no, je li to uistinu i potpuno tako? Ako uzmete bilo koji priručnik za nove medije, ako istražujete poslovne savjete za njihovo korištenje li radite strategiju za klijenta, jedinstven nazivnik koji će se izvući iz svega jest "content is the king". I to uistinu jest tako.
Novi mediji dali su priliku poslovanjima, osobama i brendovima da direktno, bez posrednika, sa svojim ključnim porukama dođu do svoje publike i angažiraju se sa svojim proizvodima, vrijednostima i temama. Još važnije od svega je da svoju komunikaciju i interaktivnost koju postižete s korisnicima možete i mjeriti i time automatski potvrđivati učinkovitost svojih komunikacijskih napora. No, kada govorimo o poslovanju, sadržaj je važan, ali isto tako brojke koje se trebaju pokazati klijentima i koje na neki način postaju mjerilo učinkovite komunikacije. Osim što su novi mediji dali nove prilike za povezivanjem i promocijom, isto tako iznjedrili su i nove profesije. Tako proteklih godina sve češće čujemo, razumijemo i koristimo pojam influenceri, content creatori, digitalni marketingaši.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu