Piše: Nela Fegić, Neuralab
‘Content is king’. Fraza koju su već i ‘tweetčice’ na grani naučile. A što je content marketing? To je stvaranje vrijednog, relevantnog i zanimljivog sadržaja u komercijalne svrhe. Njegova svrha je postavljanje poduzeća u poziciju pravog eksperta u industriji, stvarajući sadržaj koji će korisnici prepoznati kao koristan i vjerodostojan. Na taj način potencijalni klijenti i postojeći kupci stječu sve više povjerenja u dotično poduzeće i njegove sposobnosti. S njim pod ruku dolazi i spremnost na kupnju proizvoda ili usluga koje se nude, a njih u stopu prati porast prodaje i profita.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu