Universal McCann Zagreb (UM) jedna je od najuspješnijih medijskih agencija u Hrvatskoj, a već tri godine zaredom na Danima komunikacija s partnerskim agencijama osvaja Effie Grand Prix, najznačajniju nagradu ovog festivala. Iza njih je još jedna sjajna godina zbog čega smo razgovarali s Ivanom Žulj, voditeljicom strateških projekata te Ninom Jocić, voditeljicom online tima. Ivana Žulj agenciju se vratila nedavno, i to na novu poziciju. Kako to?
"Sve su to naše medijske vode, ali definitivno je riječ o zaokretu, ponajviše u pristupu i načinu razmišljanja. Ova uloga zahtijeva sveobuhvatan i integriran pristup, kreativnost i puno analitike, ali kao dio strateškog tima imam na raspolaganju veliku količinu resursa koji moj rad čine lakšim, ali i kvalitetnijim", pojašnjava na početku razgovora Ivana razliku između uloga. S Ninom, ističe, svakodnevno surađuje vrlo blisko, ali tako i mora biti jer poslovni izazovi to danas zahtijevaju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu