Marku Zuckerbergu nitko ne može poreći da je vizionar. No to ne znači da nema domišljatijih od njega.
Dokazuje to i najnoviji projekt osnivača Facebooka, lansiranje "hibrida" njegove društvene mreže – inačice kreirane isključivo za poslovnu namjenu. Facebook at Work ime je novog Zuckerbergova "čeda", web servisa i aplikacije lišene uobičajenog društvenog asesoara kojeg bi, kako je mladi milijarder zamislio, u toj korporativnoj izvedenici trebali zamijeniti poslovni planovi, prezentacije i slični, svakodnevni poslovni materijali.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ne znam što je to Zuck napravio originalno. Sve na FB dosad su ili kopije drugih service i kupovanje istih i integriranje u FB. Facebook at Work je na dlaku isto. Još uvijek čekamo neki vizionarski proizvod iz Facebook-a. Investitori u dionice su očito ljudi sa velikim strpljenjem, sve ove godine još uvijek čekaju.
Slično kao sa Twitterom. Svake godine radi velike gubitke i investitori uvijek iznova ‘kupuju’ priče o ‘dogodine’
Uključite se u raspravu