Prije nešto više od godinu dana zagrebačka reklamna agencija, dotad poznata pod imenom Bruketa&Žinić OM, preimenovala se u Bruketa&Žinić&Grey te je zajedno sa sestrinskom agencijom Brigada postala brand, product & retail design hub te digital shopper hub za globalnu mrežu Grey grupe. Tom su prilikom Davor Bruketa i Nikola Žinić izjavili kako im se sada, među ostalim, otvaraju brojne prilike za rad na inozemnim tržištima i s globalnim oglašivačima.
To i ne čudi s obzirom na to da je Grey grupa dio najveće svjetske grupacije za komunikacijske usluge WPP koja djeluje u 112 zemalja, najkreativnija je grupa na međunarodnome festivalu kreativnosti Cannes Lions od 2011. do 2017. te je najučinkovitija grupa na globalnome indeksu učinkovitosti (Effie Effectiveness Indeks) od 2012. do 2018. godine.Ove godine u agenciji Bruketa&Žinić&Grey, koja broji gotovo stotinu zaposlenih, procjenjuju kako će im udio od inozemnih prihoda doseći između četrdeset i pedeset posto zahvaljujući projektima s kojima će biti prisutni na 26 inozemnih tržišta, što je za njih rekordan postotak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu