Kampanja ‘UBS – You&Us’ postavila temelje modernog reklamiranja financijskih institucija

Autor: Antonela Zečević , 10. srpanj 2008. u 06:30

Švicarska banka morala je svoj brend učiniti konzistentnim, prepoznatljivim i relevantnim diljem zemaljske kugle

Jednu od najuspješnijih marketinških kampanja za financijsku instituciju u “moderno” doba imala je švicarska banka UBS. Riječ je o kampanji po nazivom “UBS – You&Us” kojom je banka krenula u rebrendiranje radi jačanja svog položaja na svjetskoj razini, što je zacrtala kao prioritetni zadatak nakon što je već upravljala sa 70 brendova među kojima su Warburg i PaineWebber.

Stručni žiri ARF-a na čelu s Davidom Ogilvyem objasnio je dodjeljivanje nagrade Excellence Award činjenicom da iako se danas čini da takva kampanja i nije novost, treba imati na umu kako do 2005. ništa slično nije postojalo među “top-tier” kompanijama te da je upravo UBS utro put mnogim sličnim kampanjama u marketinškoj i financijskoj industriji. Naime, ta švicarska banka morala je svoj brend učiniti konzistentnim, prepoznatljivim i relevantnim diljem zemaljske kugle. U svoju su kampanju upleli promišljenu, sveobuhvatnu i mjerljivu inicijativu dizajniranu za gradnju diferenciranog i neodoljivog globalnog brenda. Kako bi uspjeli u svom naumu, u UBS-u su inicijativu skrojili tako da najprije istraže sve aspekte ponude, zatim organizacije te svojih konkurenata, ali i onoga što je najvažnije, a to su želje i potrebe klijenata. Uspješnost su osigurali tako što su osim svojeg internog odbora unajmili i dvoje konzultanata: Harris Interactive, tadašnji Wirthlin Worldwide, te Publicis Advertising. Smatrali su da je za posao takvog opsega i vrijednosti potrebno imati dva tima različitih vještina. Na samoj dodjeli priznanja za reklamiranje svojih usluga taj je financijski div kao temelj uspješnosti naveo važnost dubine i širine provedenog istraživanja osmišljenog kako bi pomogao prevladati mnoge izazove u predstavljanju relativno novog brenda financijskih usluga. “Naši napori vezani uz rebrendiranje od iznimne su važnosti za našu kompaniju, a traju još od 2001.”, rekao je Oliver Loch, UBS-ov globalni brend voditelj istraživanja, koji je prihvatio nagradu. “Strateška istraživanja dala su nam onu vrstu razumijevanja nužnu da bi se razvila pobjednička strategija, kako za unutarnju tako i za vanjsku publiku.

Čast nam je da je istraživanje prepoznato i nagrađeno“, izjavio je Loch. ”Tim Harris Interactivea usporedo je s nama radio na identificiranju i istraživanju ključa percepcije, vrijednosti i emocija, koji su pokretači u odluci o korištenju financijskih usluga za svaku od grupa naših sadašnjih i budućih klijenata. Rad nam je dao ključne uvide koji će nastaviti pomagati oblik naše brend i komunikacijske strategije i za godine koje dolaze“, rekao je Loch. Potpredsjednik i suvoditelj istraživanja i konzalting tima Harris Interactivea je tom prilikom izjavio da je ponosan što su on i njegova tvrtka dali doprinos takvom uspjehu i dodao: ”Tako bliska suradnja s internim UBS-ovim timom u razvoju jasnog razumijevanja njihove publike kao i pomaganje u pretvaranju u iznimnu kampanju je nagrada sama po sebi. Međutim, da je takav trud prepoznao i ARF i moji vršnjaci, samo je glazura na prelijepoj torti”. Inače, UBS je vodeća švicarska banka i pripada redu najvećih svjetskih financijskih institucija. U tadašnje vrijeme bila je šesta po tržišnoj kapitalizaciji. U Švicarskoj UBS je tržišni lider u maloprodaji i komercijalnom bankarstvu sa sjedištem u Baselu i Zürichu. Zapošljava oko 67.000 ljudi s financijskim poslovanjem u 50 zemalja svijeta, a prisutan je u svim većim financijskim centrima.

Komentirajte prvi

New Report

Close