Zaprešićka digitalna agencija Kvaka25, specijalizirana za digitalni i mobilni marketing, ovog je tjedna objavila besplatni kratki vodič nazvan O malim tajnama YouTube-a. Radi se o priručniku uz čiju se pomoć od navedene platforme može dobiti najviše besplatnog prometa.
YouTube je odgovoran za 99 posto video sadržaja koji se gledaju na Googleovim stranicama, kažu autori, pa navedeno podrazumijeva da bi 99 posto svojih napora, barem što se tiče video marketinga, trebalo fokusirati upravo na YouTube kanale. Direktor agencije Kvaka25 Ivan Jakovac upozorava kako se video marketing sve više s televizijskih ekrana seli na YouTube, što su velike kompanije prepoznale na vrijeme. Njihove marketinške kampanje, tvrdi Jakovac, počinju na YouTubeu i tek nakon toga se sele na TV i druge medije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu