Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kako godine utječu na naš ukus u parfemima?

Autor: Poslovni.hr
28. travanj 2014. u 15:31
Podijeli članak —
Thinkstock

Svi znamo da se mirisi trebaju prilagoditi sezoni, ali znate li zašto i kako ste kao tinejdžerka nosili upravo onaj intenzivni miris?

Svi znamo da se mirisi trebaju prilagoditi sezoni, ali znate li zašto i kako ste kao tinejdžerka nosili upravo onaj intenzivni miris? Kozmetička kuća Elizabeth Arden je u suradnji s psihologinjom dr. Rachel Herz otkrila tajnu biranja mirisa, piše portal Budi.in.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Svaka žena zna koliko je ponekad teško odabrati idealan miris za određeni dan, a kuća Elizabeth Arden je u suradnji s dr. Rachel Herz otkrila i na koji način su naši mirisni odabiri povezani s percepcijom, emocijama, sjećanjima i kognicijom. Dr. Herz proučavala je žene raznih životnih dobi te, prema portalu Popsugar, otkrila da različite starosne grupe biraju mirise iz sasvim drugačijih razloga.

Svi znamo da se mirisi trebaju prilagoditi sezoni, ali znate li zašto i kako ste kao tinejdžerka nosili upravo onaj intenzivni miris? Kozmetička kuća Elizabeth Arden je u suradnji s psihologinjom dr. Rachel Herz otkrila tajnu biranja mirisa, piše portal Budi.in.

Svaka žena zna koliko je ponekad teško odabrati idealan miris za određeni dan, a kuća Elizabeth Arden je u suradnji s dr. Rachel Herz otkrila i na koji način su naši mirisni odabiri povezani s percepcijom, emocijama, sjećanjima i kognicijom. Dr. Herz proučavala je žene raznih životnih dobi te, prema portalu Popsugar, otkrila da različite starosne grupe biraju mirise iz sasvim drugačijih razloga.

Tako kaže da na tinejdžerke najviše utječu vršnjaci i identificiranje s grupom. Upravo zato često nose celebrity mirise poput onog s potpisom One Direction ili Beyonce koji, osim što su im privlačniji zbog imena koje se krije iza njih, imaju nerijetko i pristupačniju cijenu. Žene u dvadesetima su pak najpodložnije oglasima u magazinima i na televiziji.

Ostatak teksta pročitajte na portalu Budi.in.

Autor: Poslovni.hr
28. travanj 2014. u 15:31
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close