Svi znamo da se mirisi trebaju prilagoditi sezoni, ali znate li zašto i kako ste kao tinejdžerka nosili upravo onaj intenzivni miris? Kozmetička kuća Elizabeth Arden je u suradnji s psihologinjom dr. Rachel Herz otkrila tajnu biranja mirisa, piše portal Budi.in.
Svaka žena zna koliko je ponekad teško odabrati idealan miris za određeni dan, a kuća Elizabeth Arden je u suradnji s dr. Rachel Herz otkrila i na koji način su naši mirisni odabiri povezani s percepcijom, emocijama, sjećanjima i kognicijom. Dr. Herz proučavala je žene raznih životnih dobi te, prema portalu Popsugar, otkrila da različite starosne grupe biraju mirise iz sasvim drugačijih razloga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu