Telekom operater Vipnet je prije mjesec dana rekao ‘bye bye telekomima’ i postao A1 Hrvatska, a Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey koja je zaslužna za njihove marketinške kampanje otkrio je pozadinu ‘Novog oblika života’, najavne i prve kampanje A1 i pojasnio što još publika može očekivati od ovoga tržišnog igrača na polju telekomunikacija. Čitava priča je počela s najavnom kampanjom i billboardima po Zagrebu još tijekom rujna, a uskoro je uslijedio i prvi reklamni spot koji je izazvao brojne reakcije i komentare.
Kako objašnjava Bruketa, istraživanje koje su radili u kolovozu, a prethodilo je prvoj kampanji, pokazalo je da velik broj građana nije ni svjestan da nadohvat ruke, doslovno u džepu, imaju pločicu koja im daje moći koje bi prije samo nekoliko desetljeća smatrali znanstvenom fantastikom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu