Nagrada X za agenciju godine na ovogodišnjem je izdanju Dana komunikacija otišla u ruke jedne od vodećih i najdugovječnijih agencija za tržišno komuniciranje u Hrvatskoj – McCann Zagreb. Istom su prilikom osvojili i prestižni Effie, što dolazi kao dodatna potvrda uspjeha, ali i iskustva stečenog u više od četvrt stoljeća dugoj prisutnosti na hrvatskom tržištu oglašavanja.
Tim povodom u razgovoru za Poslovni dnevnik direktor McCanna Tomislav Presečki i glavni kreativni direktor Daniel Vuković otkrili su što znači biti proglašen najboljom agencijom u Hrvatskoj, što se trenutačno događa na tržištu kao i kojim će smjerom McCann dalje ići. Saznali smo da se dugoročna strategija agencije temelji na razvoju i unapređenju znanja kao i usvajanju najnovijih trendova u komunikacijskoj industriji uz podršku kolega iz I&F McCann Grupe koja obuhvaća 12 zemalja. Presečki kaže i da takva pozicija ima značajnu stratešku prednost, a to je što će korist integracije u regionalne trendove osjetiti svi hrvatski sustavi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu